Daikin, Alfa Awards soğutma kategorisinde birincilik ödülüne hak kazandı

Avrupa’da 50. yılını kutlayan ve Japonya’da 100. yılını kutlayacak olan iklimlendirme sektörünün öncü markası Daikin, sektördeki başarısını aldığı ödüllerle taçlandırmaya devam ediyor.  “Doğru hava uzmanı” Daikin, Marketing Türkiye’nin düzenlediği ALFA Awards 2023’te Soğutma Kategorisi’nde üç yıl üst üste  birincilik ödülünün sahibi oldu. 

Daikin, Alfa Awards soğutma kategorisinde birincilik ödülüne hak kazandı
Yayınlama: 17.11.2023
1
A+
A-

Türkiye’nin önde gelen pazarlama dergisi Marketing Türkiye ve AKADEMETRE Research and Strategic Planning iş birliğiyle, bu yıl sekizinci kez düzenlenen, müşterileri için en iyi deneyimi tasarlayan markaların “Customer Brand” olarak ödüllendirildiği ALFA Awards’un kazananları açıklandı. 

64 kategoride dağıtılan ödüllerde, iklimlendirme sektörünün öncü markası Daikin, Soğutma Kategorisinde bir kez daha zirveyi kimseye kaptırmadı ve birincilik ödülünün sahibi oldu.  Türkiye temsili 1.200 kişiyle yüz yüze gerçekleştirilen görüşmelerin sonucunda Daikin Türkiye, geçmiş yıllarda olduğu gibi bu yılda birincilik ödülünü alarak, üç kez üst üste ödüle layık görüldü. 

Müşteri deneyimi yönetimindeki başarısıyla sürdürülebilir bir ilişki kuran markaların onurlandırıldığı  ALFA Awards Ödül Töreni; 16 Kasım 2023 tarihinde Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center’da gerçekleştirildi. Sektöre sunduğu birçok patent ve verimliliği yüksek yenilikçi ürünleriyle iklimlendirme sektörüne öncülük eden Daikin’in,  üç kez üst üste bu ödüle layık görülmesiyle ilgili duygularını paylaşan Daikin Türkiye, Ortadoğu ve Afrika Bölgesi Başkanı Hasan Önder: 2022 mali yılını 620 milyon Euro ciro ile kapattık ve doğrudan yatırımcı olarak Türkiye’de faaliyet göstermeye başladığımız 2011 yılından bu yana Euro bazında yüzde 520 büyüme başarısı gösterdik. Tüm bu rakamsal başarıların yanı sıra; müşterilerimizin bize duyduğu güven bizim için en büyük ödül. ALFA Awards, Türkiye temsili 1200 kişi ile yüz yüze yapılan görüşmeler sonrası verilen bir ödül. Dolayısıyla bize tüketici için markamızın ne ifade ettiğini anlatıyor.  Ürün ve hizmetlerimizi tüketicilerimizin beklentileri ve ihtiyaçları doğrultusunda şekillendiriyoruz ve tüketicilerin değerlendirmesi sonucu müşteri deneyiminde bu ödülü üç yıl üst üste  almak bizim için gurur kaynağı. Araştırmaya katılan  kişilere, araştırmayı düzenleyen Marketing Türkiye ve AKADEMETRE Research and Strategic Planning ekiplerine ve tüm Daikin Türkiye ailesine çok teşekkür ederiz. Bu başarımızı sürdürülebilir kılmak için Daikin ailesi olarak çalışmalarımıza devam edeceğiz“ ifadelerini kullandı. 


www.ekonomigundemi.com.tr

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.