Setur Marinas, ‘ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti’ belgesini kazandı

Setur Marinas, müşteri memnuniyetini odağına alarak yürüttüğü çalışmalarıyla dünyanın önde gelen değerlendirme kuruluşlarından TÜV SÜD tarafından yapılan denetim değerlendirmesi sonucunda, ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Sertifikası’nı bu yıl ikinci kez kazandı.

Setur Marinas, ‘ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti’ belgesini kazandı
Yayınlama: 26.09.2023
2
A+
A-

Setur Marinas Genel Müdürü Emre Doruk, müşteri memnuniyeti standartlarını daha da iyileştirmek üzere çalışmalarına devam edeceklerini söyleyerek şunları söyledi: “Setur Marinas olarak, tüm operasyonlarımızı müşteri memnuniyetini iyileştirme perspektifiyle yürütüyoruz. Bu çerçevede hem çalışanlarımızın hem de misafirlerimizin memnuniyeti için çalışıyoruz. Tüm bu çalışmalarımızın ISO 10002 Sertifikası ile yeniden taçlandırmaktan dolayı çok mutluyuz.”

ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi standartları, öncelikle geri bildirime açık olan müşteri odaklı bir ortamın oluşturulması, alınan her bir şikayetin çözüme ulaştırılması ve müşteri hizmetinin iyileştirilmesi ile ilgili yönetim taahhütlerinin yerine getirilmesi gibi konuların değerlendirilmesiyle belirleniyor.


SANAYİ HABER AJANSI

EKONOMİ GÜNDEMİ

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.