Fransız lüks bilgi birikimini otomotiv dünyasına yansıtan DS Automobiles’in zarif sedan modeli DS 9, kapsamı genişletilen donanımları ve seriye yeni eklenen DS 9 Opera E-Tense 250 ile Türkiye pazarındaki iddiasını artırıyor.
Fransız lüks bilgi birikimini otomotiv dünyasına yansıtan DS Automobiles’in zarif sedan modeli DS 9, kapsamı genişletilen donanımları ve seriye yeni eklenen DS 9 Opera E-Tense 250 ile Türkiye pazarındaki iddiasını artırıyor. 3 milyon 449 bin 200 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’de satılmaya başlanan Yeni DS 9 Opera E-Tense 250, DS 9’un güncellenen donanımları kapsamında yeniden tasarlanan gösterge panelinin yanı sıra yeni multimedya sistemi DS Iris System’i de kapsıyor.
DS 9, Formula E teknolojisine kavuşuyor
Formula E’deki iki adet çifte şampiyonluğuyla DS Automobiles, E-Tense teknolojisini DS 7’nin ardından DS 9’da da sunmaya başlıyor. Ülkemizde satışa sunulan Yeni DS 9 Opera E-Tense 250’de, 81 kW (110 beygir gücü) elektrik güç ünitesine eşlik eden 200 beygir gücünde, 4 silindirli bir PureTech motor bulunuyor. 15,6 kWsa batarya ile, WLTP şehir içi döngüsüne göre 85 kilometreye kadar veya WLTP birleşik döngüye göre 75 kilometreye kadar tam elektrikli sürüş imkanı sunuyor. 7,4 kW’lık şarj gücü desteği, 2 saat 23 dakikada 0’dan yüzde 100’e şarj olanağı sunuyor. Elektrik desteğiyle Yeni DS 9 Opera E-Tense 250’nin CO2 emisyonları 22 ila 23 g/km arasında değişirken, WLTP birleşik döngüye göre onaylanan yakıt tüketimi 1 lt/100 km olarak gerçekleşiyor.
Yeni DS Iris System ile en güncel teknolojiler hizmetinizde
DS 9’da sunulmaya başlanan DS Iris System, tamamen kişiselleştirilebilir, sezgisel ve modern arayüzü sayesinde akıllı cihaz kullanım kolaylığı sunuyor. Yüksek çözünürlüklü 12 inçlik dokunmatik ekranda, navigasyon, havalandırma, dijital ses kaynakları ve tüm sürüş verilerini kontrol eden, tek bir hareketle tüm işlevlere erişmek için widget’lardan oluşan bir menü görüntüleniyor.
Yeni OPERA donanımı seviyesi
DS 9’da sunulan OPERA koleksiyonunun kapsamı da genişletildi. En üst donanım seviyesi, kamera destekli adaptif süspansiyon sistemi DS Active Scan Suspension, 2. seviye yarı otonom sürüş özellikli DS Drive Assist, DS Driver Attention Monitoring ve genişletilmiş güvenlik paketi gibi birçok standart teknolojik donanımla sunuluyor. Ayrıca konfor odaklı, opsiyonel olarak sunulan FOCAL Electra ses sistemi, standart olarak sunulan arka yolcular için “Birinci sınıf kol dayanağı”, arka koltuklarda uyku tipi başlıklar, şoförlü kullanımlar için ön yolcu koltuğunu şoför ya da arka koltuk yolcularının ileri kaydırabilmesini sağlayan patron tuşu, arka koltuktan kumanda edilebilen güçlendirilmiş çift bölgeli otomatik klima sistemi, ısıtma, masaj ve havalandırma işlevli ön ve arka koltuklar dahil olmak üzere DS Lounge’ın yanı sıra, açılabilir cam tavan ve eller serbest erişim fonksiyonu ile sunulan elektrikli bagaj kapağı da bulunuyor.
Konforun yollardaki rakipsiz sedanı
Her detayıyla kendine özgü premium büyük sedan DS 9, markanın karakterini yansıtan tasarımı, üst seviyede konfor sunan iç mekan özellikleri ve sahip olduğu en yeni teknolojilerle rakiplerinden ayrılıyor. DS 9’un ön kısmı DS Automobiles’in güncel tasarım dilini sürdürürken, motor kaputu üzerinde yer alan Clous de Paris motifli DS Kılıcı, ilk bakışta göze çarpan tasarım özellikleri arasında yer alıyor. Dış tasarımdaki mücevher gibi tasarlanan DS Active Led Vision farlar, DS Fenerleri ve gizli kapı kolları gibi sıra dışı tasarım detayları ise DS 9’un rakiplerinden ayrışmasını kolaylaştırıyor. Eğimli fastback tarzı tavan çizgisi DS 9’a olağanüstü bir karakter kazandırırken, bu tasarım, modele aynı zamanda aerodinamik bir görünüm de katıyor. DS 9 ayrıca, sahip olduğu boyutlarla hem sürücü hem de yolculara iç mekanda benzersiz bir konfor alanı sunuyor. 4,93 metre uzunluğa, 1,93 metre genişliğe ve 1,46 metre yüksekliğe sahip olan DS 9, sınıfında benzerine az rastlanır 2,9 metrelik aks mesafesiyle arka bölümdeki yolculara büyük bir yaşam alanı sağlıyor. Modelin bu boyutları ayrıca, daha dinamik ve zarif bir tasarıma da olanak tanıyor.
SANAYİ HABER AJANSI
EKONOMİ GÜNDEMİ