Marketing Türkiye & BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen, pazarlama ve iletişim sektörünün en prestijli ödüllerinden biri olan Brandverse Awards’ta, Yemeksepeti’nin büyük ses getiren 1 Ye 1 Hediye kampanyası, e-ticaret kategorisinde ödüle layık görüldü.
Türkiye’de hızlı ticaretin öncü markası Yemeksepeti, kullanıcılarının büyük bir ilgiyle karşıladığı “1 Ye 1 Hediye” kampanyası ile Brandverse Awards’un Film ana bölümünde e-ticaret kategorisinde Bronz ödülün sahibi oldu. Markaların pazarlama ve iletişim çalışmalarını değerlendirerek ödüllendiren Brandverse Awards, önemli bir platform olarak kısa sürede iş dünyasının büyük ilgisiyle karşılandı. Sektörün standartlarını yükseltmeyi hedefleyen ve 2022 yılından itibaren Social Media Awards Turkey'i de kapsamına alan Brandverse Awards'un kazananları bu yıl 24 Haziran günü Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center’da gerçekleştirilen ödül töreninde açıklandı.
Kampanyayla daha fazla seçenek ve avantaj sunuldu
Başlattığı “1 Ye 1 Hediye” kampanyasıyla kullanıcılarının en sevdikleri restoranlardan en sevdikleri yemekleri uygun fiyatlarla tatma şansını artıran Yemeksepeti, hem kullanıcılar için cazip bir seçenek sundu hem de iş ortaklarına değer kattı. Yemeksepeti’nin sunduğu fırsatlar zinciri, çeşitlilik ve farklı zevklere hitap eden menülerle devam ederek kullanıcılara daha fazla seçenek ve avantaj kazandırdı. Yemeksepeti, kampanya süresince farklı restoran ve menü seçeneklerini kullanıcılara sunarak, herkes için cazip bir yemek deneyimi sağladı.
www.ekonomigundemi.com.tr