Türk Telekom son 3 yılın en yüksek müşteri deneyimi memnuniyet performansına ulaştı

Teknoloji ve dijitalleşmedeki öncü rolü ile birçok yeniliğe imza atan Türk Telekom, müşterilerine en iyi deneyimi sunmaya yönelik çalışmalarını sürdürüyor. Yaygın fiber ağı sayesinde sağladığı 1000 Mbps’e varan yüksek hız ile Türk Telekom, sabit internetteki müşteri memnuniyeti konusunda dikkat çeken bir başarıya ulaştı. Bağımsız araştırma şirketi Ipsos’un gerçekleştirdiği araştırmaya göre, Türk Telekom, son üç yılın en yüksek müşteri deneyimi memnuniyet performansına ulaştı.

Türk Telekom son 3 yılın en yüksek müşteri deneyimi memnuniyet performansına ulaştı
Yayınlama: 15.09.2023
4
A+
A-

Teknoloji ve dijitalleşmedeki öncü rolü ile birçok yeniliğe imza atan Türk Telekom, müşterilerine en iyi deneyimi sunmaya yönelik çalışmalarını sürdürüyor. Yaygın fiber ağı sayesinde sağladığı 1000 Mbps’e varan yüksek hız ile Türk Telekom, sabit internetteki müşteri memnuniyeti konusunda dikkat çeken bir başarıya ulaştı. Bağımsız araştırma şirketi Ipsos’un gerçekleştirdiği araştırmaya göre, Türk Telekom, son üç yılın en yüksek müşteri deneyimi memnuniyet performansına ulaştı.

Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Fiber alanındaki çalışmalarımız ve yatırımlarımız ile ülkemizin her şehrinde yüksek hız sağlama çalışmalarımızı sürdürürken, farklı alanlarda sunduğumuz ürün ve hizmetlerle Türkiye’nin dijital yolculuğuna sunduğumuz katkılar müşteri memnuniyeti konusunda olumlu göstergelere dönüşüyor. Mobilde dakika ve interneti bol olan faturalı tarifelerin veya evde yüksek hızlı fiber internet seçeneklerinin yanı sıra ayrıcalıklı fırsatlar sunduğumuz Türk Telekom Prime ile müşterilerimizin hayatının her anına dokunuyoruz. Türk Telekom olarak müşteri deneyimine yönelik araştırmalar yapıyoruz. Yaptığımız araştırmaların sonuçlarına göre de müşteri beklentilerine göre faydalar sunuyoruz. Teknolojinin sunduğu imkanlarla en iyi deneyimi sunarken, Tivibu ile dijital TV yayıncılığında ve kullanıcı alışkanlıklarında ezber bozan yenilikleri hayata geçiriyoruz. Amacımız bugüne kadar ürettiğimiz çözüm ve hizmetlerimizi üstlendiğimiz misyon ile daha ileriye taşıyarak, sektörümüz ve müşterilerimiz için kalıcı değer yaratmak” dedi.

Türk Telekom son 3 yılın en yüksek müşteri deneyimi memnuniyet performansına ulaştı

Türk Telekom, Türkiye’nin dijital dönüşümüne verdiği katkıların sürdürülebilir şekilde büyümesini sağlamak ve müşterilerinin en iyi şartlarda hizmet almasını sağlamak amacıyla çalışmalarını sürdürüyor.

Müşterilerine en iyi deneyimi sunmak için birçok yeniliğe imza atan Türk Telekom, yaygın fiber ağı ile sağladığı 1000 Mbps’e varan yüksek hızlar sayesinde son üç yılın en iyi müşteri deneyimi performansına ulaştı. Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, Türkiye’nin dijital dönüşümüne liderlik etme misyonuyla hareket ederken, müşterilerine en iyi deneyimi yaşatmayı amaçladıklarını belirterek, “Ülkemizin her köşesinde yüksek hız sağlama amacıyla yürüttüğümüz fiber altyapı çalışmalarımız ve yatırımlarımız ile farklı alanlarda sunduğumuz ürün ve hizmetler, müşteri memnuniyeti konusunda olumlu göstergelere dönüşüyor. FTTH Council tarafından 2023 Nisan ayında yayımlanan ‘FTTH/B Market Panorama in Europe’ raporu, Türkiye’nin 15,7 milyon FTTH/B hane erişimi ile Fransa ve İspanya’nın ardından Avrupa’da 3. sırada yer aldığını ortaya koydu” dedi.

“Fiberdeki gayretimiz müşteri memnuniyetini son üç yılın en yüksek seviyesine taşıdı”

Türk Telekom’un Türkiye’nin 81 ilinde 7/24 yürüttüğü fiber altyapı çalışmalarında gösterdiği özverinin sabit internetteki müşteri memnuniyet sonuçlarını dikkat çeken bir noktaya taşıdığını ifade eden Özden, “Bağımsız araştırma şirketi İpsos’un araştırmasına göre, 2023 2. çeyrekte müşteri deneyimi memnuniyet performansımız son üç yılın en yüksek seviyesine ulaştı. Performans yükselişinde, ‘marka iletişimi’miz ve ‘bağlantı kalitesi’nde sağladığımız artış etkili oldu. En fazla memnuniyet artışı ise 70,5 performans ile fiber müşterilerimizde görüldü” diye konuştu.

Memnuniyet skorları ödüle layık görüldü

Türk Telekom’un müşterileri ilişkilerindeki çözüm odaklı ve destekleyici yaklaşımı ödülle de karşılık buldu. Şirketin müşteri memnuniyeti odaklı iyileştirme projelerinden ‘Dönüşüm yolunun sonundaki ışık: Az Arız, Bol Memnuniyet’ isimli projesi Türkiye Araştırmacılar Derneği tarafından her yıl düzenlenen Baykuş Ödülleri’nde ‘Memnun Baykuş’ ödülüne layık görüldü. İletişim ve altyapı alanındaki sorumluluklarının yanı sıra pek çok sektöre, farklı alanlarda sundukları ürün ve hizmetlerle de değer yaratmaya devam ettiklerinin ifade eden Özden, “Türk Telekom olarak, yüksek hızlı internet ile oyun sektöründe önce rol üstleniyoruz. Sporda dijitalleşmenin getirdiği yeniliklere öncülük ederek, TFF tarafından düzenlenen ve eSüper Lig’in isim sponsoru ve yayıncısı olduk. Dijital oyun platformumuz Playstore ve oyun severlerin tüm ihtiyaçlarına cevap veren GAMEON markamız ile de oyun sektörünü güçlendiriyoruz. Geleneksel yayıncılık anlayışını değiştiren Tivibu ile yenilikçi ve kullanıcı dostu teknolojik özellikleri, zengin içeriği, yenilenen yüzü ile ayrıcalıklı TV izleme deneyimini daha da ileri taşıyoruz. Sadece Tivibu’nun sunduğu 7 güne kadar geri al izle, durdur izle, kişiye özel kanal ve menü özelliklerinin yanında yenilenen platformu ile Tivibu, TV yayıncılığında öne çıkmaya devam ediyor” açıklamasında bulundu.

Türk Telekom son 3 yılın en yüksek müşteri deneyimi memnuniyet performansına ulaştı

“Türk Telekom Prime ile müşterilerimizin hayatına renk katıyoruz”

İstanbul Coffee Festival’de Türk Telekom Prime ile bu yıl da birbirinden özel sanatçıları ICF Türk Telekom Prime sahnesinde dört gün boyunca katılımcılarla buluşturacaklarına dikkat çeken Özden, “İnterneti bol tarifeleri, yüksek hızlı ev interneti ve özel hizmet ayrıcalıklarımızla müşterilerimizin hayatına renk katıyoruz. Türk Telekom Prime müşterileri, sonbahara renk katan etkinliklerinden İstanbul Coffee Festival’de sevilen sanatçıları Prime sahnesinde dinleme ve pek çok özel indirim ve ayrıcalıktan yararlanıyor. Çeşitli sektörlerden çok sayıda marka ile yaptığımız iş birliği ile Türk Telekom Prime müşterileri hayatın her alanında özel fırsatlardan yararlanıyor. Türk Telekom olarak, hizmet ve çözüm odaklı yaklaşımımız, müşterilerimizin hayatını kolaylaştıran hizmetlerimizle yanlarında olmaya devam edeceğiz” dedi.

Türk Telekom Prime, İstanbul Coffee Festival’de bu yıl da yüzde 50 indirimli bilet satış ve özel kapıdan giriş ayrıcalığı sunuyor. Festivalin tadını çıkaran kahveseverleri festival alanlarında kurulacak Türk Telekom Prime Lounge alanında sürpriz hediyeler, ikramlar ve ödüllü yarışmalarla keyifli vakit geçirecekleri bir deneyim bekliyor.


SANAYİ HABER AJANSI

EKONOMİ GÜNDEMİ

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.