The Hammers Awards’ın yıldızı bu yıl da DİMES Pazarlama Takımı

Pazarlamasyon tarafından Marketing Meetup etkinliği içerisinde düzenlenen The Hammers Awards ödüllerinde DİMES, pazarlama profesyonellerinin değerlendirmesiyle ‘En İyi Dijital Pazarlama Takımı’ ve ‘Dijital Platformlarda En İyi Pazarlama Takımı’ kategorilerinde üst üste iki yıl Altın Ödüle adını yazdırdı. ‘Hızlı Tüketim Ürünleri Sektöründe En İyi Pazarlama Takımı’ Altın Ödüle uzanan DİMES, 3 kategoride Altın, 2 kategoride Gümüş ödülün kazananı oldu.

The Hammers Awards’ın yıldızı bu yıl da DİMES Pazarlama Takımı
Yayınlama: 25.10.2023
14
A+
A-

Gençliği ve yenilikçiliği sahiplenen DİMES, farklı disiplinleri bir arada kullanan iletişim çalışmalarıyla, reklam ve pazarlama dünyasının ödül programlarında başarısını sürdürüyor.

DİMES, pazarlamanın tüm bileşenleri, iş dünyası ve dijital dönüşüm konularında kaliteli içerik sunan online mecra Pazarlamasyon tarafından Marketing Meetup etkinliği kapsamında düzenlenen The Hammers Awards ödüllerine, üst üste kazandığı Altın Ödüllerle bir kez daha damgasını vurdu.

‘En İyi Dijital Pazarlama Takımı’ ve ‘Dijital Platformlarda En İyi Pazarlama Takımı’ kategorilerinde üst üste iki yıl Altın Ödüle adını yazdıran DİMES, geçtiğimiz yıl Gümüş Ödül kazandığı ‘Hızlı Tüketim Ürünleri Sektöründe En İyi Pazarlama Takımı’ kategorisinde de Altın Ödüle uzandı.

Üst üste iki yıl ‘En İyi Dijital Pazarlama Takımı’ ve ‘Dijital Platformlarda En İyi Pazarlama Takımı’ Altın Ödülü

Pazarlama alanında Türkiye’nin önde gelen isimlerinden oluşan The Hammers Awards jürisi DİMES Dijital Pazarlama Takımını, dijital iletişimin seo, ads, performans pazarlaması gibi markaya dair tüm kırılımlarını içine alan yenilikleri ve çalışmaları en başarılı şekilde yürüten ‘En İyi Dijital Pazarlama Takımı’ olarak ödüllendirdi. DİMES ekibi, pazarlama dünyasında teknolojilerin ve kanalların avantajlarından en başarılı şekilde faydalanan şirketlerin veya markaların dijital faaliyetlerini üstlenen veya bu iş kolunda proje gerçekleştiren ekiplerin projelerini değerlendiren ‘Dijital Platformlarda En İyi Pazarlama Takımı’ olarak da gösterildi. DİMES ekibi, bu iki kategoride üst üste iki yıl tekrarlayan Altın Ödül başarısını, geçtiğimiz yıl Gümüş Ödül aldığı ve Hızlı tüketim (FMCG) markalarının dijital veya geleneksel pazarlama faaliyetlerini üstlenen ekiplerin ve projelerinin başarılarına göre değerlendirildiği ‘Hızlı Tüketim Ürünleri Sektöründe En İyi Pazarlama Takımı’ kategorisine de taşıdı.

‘Yılın Pazarlama Ekibi’ ve ‘Yiyecek İçecek Sektöründe En İyi Pazarlama Takımı’ kategorilerinde de Gümüş ödüle adını yazdıran DİMES ekibi, 3 kategoride Altın, 2 kategoride Gümüş olmak üzere beş kategoride birden ödül aldığı 2023 yılında da The Hammers Awards ödüllerinin yıldızı olma geleneğini sürdürdü.

Duygu Süleymanoğlu: “The Hammers DİMES ekibimizin sürdürülebilir başarı geleneği”

The Hammers Awards ödüllerinin en büyük özelliğinin, ekip başarısının değerlendirilmesi ve ödüllendirilmesi olduğunu söyleyen DİMES Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (CMO) Duygu Süleymanoğlu, “DİMES, köklerinden kopmadan kendini sürekli yenileyebilen bir yerli marka olarak, Türkiye’de ve dünyanın 100’ü aşkın ülkesinde küresel markalarla başarılı bir şekilde rekabet ediyor. Ürünlerimiz ve iletişimlerimizle geleceği ve yenilikçiliği sahipleniyoruz. Ülkemizde pazarlama ekiplerinin başarısını ölçümleyen ilk ödül programı olan The Hammers Awards, 3 yıldır elde ettiğimiz sonuçlarla ekibimiz için bir sürdürülebilir başarı geleneği halini aldı. Başarımızın en büyük sırrı, değişik sosyal çevrelerden, farklı görüş ve fikirlere, değişik alanlarda multidisipliner eğitim ve deneyime sahip ekibimizdir. Birlikte çalışmaktan keyif alan, her zaman daha iyisini yapmak için kendiyle rekabeti içselleştirmiş bir takımız. Bunun da ötesinde biz, içten sevgi ve saygı bağlarıyla birbirine bağlı, paylaştığı değerlerden ödün vermeden değişime açık bir aileyiz. Sürdürülebilir başarı, bu ailenin ruhunda var” dedi.

The Hammers Awards jürisi ödül başvurularını, Ön ve Ana Değerlendirme olmak üzere iki aşamada değerlendirip sonuca bağlıyor. Değerlendirme sürecinde, şirket algı, satış ve/veya kar performansına ölçülü ve anlamlı oranda katkı, pazarlama ekibinin başarılı bir süreç yönetimi yapmış olması, ekibin iyi bir takım çalışması ile katılımcı ve etkin bir yönetim biçimi ile hareket etmiş olması ele alınıyor.


SANAYİ HABER AJANSI

www.ekonomigundemi.com.tr

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.