Stellantis’in İstanbul’da ilkini gerçekleştirdiği Müşteri Odaklılık Yarışması’nda aralarında Türkiye, Fas, Mısır, Güney Afrika, Tunus, Katar gibi ülkelerin de bulunduğu 81 ülkeden 6 bin profesyonel mücadele etti.
Stellantis Müşteri Odaklılık Yarışması'na Türkiye, Fas, Mısır, Güney Afrika, Tunus, Katar gibi ülkelerin bulunduğu 81 ülkeden 6 bin profesyonel katıldı. Yarışmada dört ayrı kategoride 24 kazanan öne çıktı.
Stellantis Orta Doğu ve Afrika (MEA), İstanbul’da gerçekleştirdiği ilk Müşteri Odaklılık Yarışmasını tamamladı. Şirketin Orta Doğu ve Afrika bölgesinden yetkili satıcı ve servis ağının temsilcilerini bir araya getiren yarışmada profesyonellerin becerileri ve uzmanlıkları; Satış Danışmanı, Servis Danışmanı, Teknisyen ve Yedek Parça Danışmanı olmak üzere dört ayrı kategoride değerlendirildi.
Stellantis MEA Müşteri Odaklılık Yarışması, 81 pazardan 6 bin profesyonel arasından toplam 24 kazananla sonuçlandı. Satış ve Servis Danışmanı kategorisinde kazananlar, En İyi Karşılama ve Danışmanlık, En İyi Müzakere ve Kapanış ve En İyi Teorik Bilgi alanlarından ödüllendirildi. Teknisyen ve Yedek Parça Danışmanı kategorisinde de En İyi Birinci Uygulama Testi, En İyi İkinci Uygulama Testi ve En İyi Üçüncü Uygulama Testi dallarında ödüller verildi.
Konu hakkında değerlendirme yapan Stellantis Orta Doğu ve Afrika Operasyon Direktörü Samir Cherfan, “Bu yarışma, Stellantis MEA olarak, müşteri memnuniyetinde en üst noktaya ulaşma hedefimizle geleceğe yönelik 2030 stratejimiz doğrultusunda mükemmellik ve müşteri memnuniyetine olan bağlılığımızı vurguluyor. Bu bağlılık aynı zamanda tüm operasyonlarımızda önceliğimiz olan müşteri odaklı yaklaşımımızı da yansıtıyor. Yarışmada kazananlar müşteri odaklılık ve profesyonellik konusunda gerçek anlamda bir referans noktası oluşturdular” dedi.
www.ekonomigundemi.com.tr