Sporthink, Yandex Ads ile hedefine ulaştı

Markalara kısa sürede gelir artışı ve etkileyici bir ROAS yükselişi sağlayan Yandex Ads Ecomm+, okul alışverişi döneminde de beklentileri yukarı taşımayı hedefliyor.

Sporthink, Yandex Ads ile hedefine ulaştı
Yayınlama: 09.09.2024
3
A+
A-

Sporthink, Yandex Ads ile çalıştığı dönemde 10,2 ROAS'a (ortalama reklam harcama getirisi) ulaştı. Yandex Ads Hesap Yöneticisi Aslı Aygıt, Yandex'in güçlü makine öğrenimi sayesinde hedeflere daha hızlı ulaşıldığını söyledi.

İki taraf arasındaki iletişim sayesinde hedeflere daha hızlı ulaşıldığını ifade eden Aygıt, sözlerini şöyle sürdürdü: “Sporthink'in birincil hedefi ROAS'ı yükseltmekti. Yandex Ads Ecomm+'ın sadece elde edilen sonuçlar için ödeme yapılan yapısı ve CPA bazlı optimizasyon sistemi sayesinde ROAS'ı kısa sürede yükseltip müşterimizin hedeflerine ulaştık!” dedi.

Okul alışverişi kampanyaları ile sektöre hareket geldiğine de işaret eden Aygıt, “Markalar bu dönemi çeşitli okula dönüş kampaya ve promosyonları ile değerlendirirken, doğru araçları kullanarak e-ticaret bütçelerini de artırıyor.  Sporthink, Yandex Ads'in de desteğiyle okul alışverişi döneminde ivme kazanmayı hedefliyor” dedi.

Başarı makine öğrenimi algoritmasıyla geldi

Sporthink Kıdemli E-Ticaret Dijital Pazarlama ve Pazaryeri Uzmanı Kazım Gökay Çiftçi, 50’den fazla global markayla çalışan Sporthink’in Türkiye’nin önde gelen spor giyimi mağazalarından biri haline geldiğini söyledi. Yandex Ads ile Ecomm+ kampanyasına başlarken öncelikli hedeflerinin karlılıklarını artırmak, satışlarını etkili şekilde hızlandırmak ve gelirlerini artırmak olduğunu belirten Çiftçi, sözlerini şöyle sürdürdü:

“2023'ün son çeyreğine girerken Yandex Ads Türkiye ile çalışmaya karar verdik. Yandex Ads Ecomm+ platformunu kullanarak birlikte yaratıcı ve verimlilik odaklı bir kampanya başlattık. Makine öğrenimi algoritmasının gücü sayesinde çok hızlı şekilde başarıya ulaştık. ROAS'ımız 2024'ün Ocak ayında 7 ile başladı ve sonrasında her ay yükselerek devam etti. 2024'ün Haziran ayında 10,2 ROAS'a ulaştık; böylece yılın ilk yarısında ortalama ROAS'ımız 8,4 olarak tamamlandı.”

Sporthink, Yandex Ads ile hedefine ulaştı

Yandex Hakkında

Yandex, makine öğrenimi ile desteklenen akıllı ürünler ve hizmetler geliştiren bir teknoloji şirketidir. Şirket, tüketicilere ve işletmelere çevrimiçi ve çevrimdışı dünyada daha iyi yol almalarında yardımcı olmayı amaçlamaktadır. 1997 yılından bu yana, dünya standartlarında yerelde ilgili aramalar ve navigasyon ürünleri sunmanın yanı sıra, mobilite, e-ticaret, çevrimiçi eğlence, bulut bilişim ve diğer pazarlara da yayılmıştır ve dünya genelinde milyonlarca tüketiciye hizmet etmektedir.

 

 


SANAYİ HABER AJANSI

www.ekonomigundemi.com.tr

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.