Skechers bu yıl 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda Make-A-Wish Türkiye ile 300 Dilek Çocuğu’nun hayalindeki ayakkabıya kavuşması için “Bi’Çift Hayalimiz Var” dedi.
Skechers bu yıl 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda Make-A-Wish Türkiye ile 300 Dilek Çocuğu’nun hayalindeki ayakkabıya kavuşması için “Bi’Çift Hayalimiz Var” dedi.
Çocukların hayallerine güvenli adımlarla ulaşması için sosyal sorumluluk projelerine imza atan Skechers, bu yıl “Bi’Çift Hayalimiz Var” diyerek 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda çocukların hayalindeki ayakkabıya kavuşmasını sağladı. 3–18 yaşları arası, hayati risk taşıyan hastalıklarla mücadele eden çocukların kalplerinde yaşattıkları dileklerini gerçekleştiren Make-A-Wish Türkiye iş birliği ile gerçekleştirilen proje kapsamında Skechers 300 çocuğun bi’çift ayakkabı hayali gerçek oldu.
“Çocukların renkli dünyalarında daha mutlu olmalarını önemsiyor, hayallerine ortak oluyoruz”
Çocuklara verdiği değer ile hayatın her alanında kendinden emin adımlarla yürümeleri için toplumsal farkındalığın önemine dikkat çeken Olka Grup CEO’su Yasin Kavşak, “Skechers’ın Türkiye’deki temsilciliğini 2011 yılından bu yana Olka Grup olarak gururla yürütüyoruz. Çocukların kendi potansiyellerini gerçekleştirmeleri için toplumsal farkındalığın önünü açmayı binlerce kişiye istihdam sağlayan bir marka olarak sorumluluklarımız arasında görüyoruz. Kız çocuklarının her alanda desteklenmesi gerektiğine olan inancımızla Suna’nın Kızları ve Şehir Dedektifi ile bir araya geldiğimiz “Güvenli Adımlar” projesinin akabinde, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda da onların renkli dünyasının bir parçası olmak istedik. Bu amaçla Make-A- Wish Türkiye ile gerçekleştirdiğimiz proje kapsamında 300 Dilek Çocuğu’nun hayalindeki ayakkabıya kavuşmasını hedefledik. Bu özel bayram dolayısıyla her bir adımımızda çocukların mutluluğuna ve potansiyellerini gerçekleştirmelerine destek olduğumuz için gururluyuz. Geleceğin güçlü bireylerini desteklemek için toplumda değer yaratan sosyal sorumluluk projelerimizi sürdürmeye ve hep birlikte adım adım ilerlemeye devam edeceğiz” dedi.
Make-A-Wish Türkiye Bir Dilek Tut Derneği Genel Müdürü Özlem Özen ise Skechers ile kurdukları iş birliğinin önemine vurgu yaparak; “2000 yılından bu yana kurumsal ve bireysel desteklerle, farklı hastalıklarla mücade eden çocuklarımızın hayallerini gerçekleştirerek, hastalıklarla mücadelelerinde onlara ve ailelerine destek olmaya çalışıyoruz. Bu çalışmalar içinde Skechers gibi markaların bizimle çocukların hayallerine destek olması, bizim için son derece değerli. Bi’Çift Hayalimiz Var gibi iyilik projeleriyle iş birliğimize devam etmeyi umut ediyoruz” dedi.
Skechers Türkiye Hakkında
Dünyanın en büyük spor ayakkabı markalarından biri olan Skechers’ın Türkiye’deki tüm faaliyetleri, 2011 yılından bu yana Olka Spor Malzemeleri Tic. A.Ş distribütörlüğünde yürütülüyor. Spor ayakkabı, günlük ayakkabı, çocuk ayakkabıları, spor giyim, günlük giyim ve aksesuarlar kategorilerinde ürünler sunan Skechers Türkiye’nin ülke genelinde 70’ten fazla mağazası bulunuyor.
Skechers ile tekstil lisans anlaşması bulunan Olka’nın Türkiye’de satılan bütün Skechers markalı tekstil ürünleri burada tasarlanıyor, markanın AR-GE çalışmalarıyla geliştiriliyor ve kalite standartları çerçevesinde üretiliyor. Skechers Türkiye’nin biri İstanbul Esenyurt’ta, diğeri Şanlıurfa’da faaliyet gösteren üretim tesislerinde ise çeşitli ayakkabı modellerinin yüksek adetli üretimleri gerçekleştirilmektedir. Türkiye ekonomisine ve istihdamına gerek perakende gerekse üretim alanlarında katkılar sağlayan Olka Grubun gelecekteki stratejik hedefleri arasında üretim kapasitesini artırmak suretiyle yurtdışına ihracat da bulunmaktadır.
Skechers.com.tr
MAKE-A-WISH Bir Dilek Tut Derneği hakkında
Hayati tehlikesi olan hastalıklarla mücadele eden çocuklara yönelik uluslararası bir oluşum olan Make-A-Wish® Türkiye (Bir Dilek Tut Derneği) 2000 yılından beri Türkiye’de faaliyetlerini sürdürüyor. Türkiye’de kuruculuğunu Carole Hakko’nun üstlendiği Make-A-Wish® Türkiye hayati tehlike taşıyan bir hastalıkla mücadele eden 3–18 yaş arası çocukların kalplerinde yaşattıkları dilekleri gerçekleştiriyor.
SANAYİ HABER AJANSI
www.ekonomigundemi.com.tr