Seramiksan, Türk seramik sektörünün gücünü ve potansiyelini İtalya’ya taşıyarak ülkemizi temsil ediyor. 25 Eylül’de Bolonya’da başlayan dünyanın en büyük uluslararası seramik fuarı Cersaie’deki yerini alan marka, en yeni karo ve vitrifiye ürünlerini sürdürülebilirlik odağındaki konseptiyle sergiliyor.
İş dünyası ve tüketicileri bir araya getiren fuar organizasyonları, yerli markaların da ülkemizi global çapta temsil etmesini, ürün ya da hizmetlerini uluslararası arenada tanıtmasını sağlıyor. Son olarak karo,vitrifiye ve yapı kimyasalları markası Seramiksan, 25 Eylül’de İtalya’nın Bolonya kentinde başlayan dünyanın en büyük uluslararası seramik fuarı Cersaie’ye katılıyor. 600’den fazla katılımcının bulunduğu etkinlik için özel bir koleksiyon hazırlayan marka, en yeni ürünlerini sürdürülebilirliği odağına alan bir konseptle sergiliyor.
Yüzde 0 atık ürün, yüzde 0 atık su ilkesiyle üretim yaptıklarını söyleyen Seramiksan Direktörü Süreyya Çağlar, konuya dair şu açıklamada bulundu:
“Satış ve pazarlamanın en önemli oyuncularından biri şüphesiz ki fuarlardır. Dünyanın dört bir yanından gelen seramik ve banyo markalarına ev sahipliği yapan bu organizasyon da önümüzdeki dönemin tasarım trendlerini belirliyor. Seramiksan olarak biz de yurt içi ve dışında bu gibi önemli gördüğümüz tüm fuarlara düzenli olarak katılıyoruz. Bu sayede hem marka bilinirliğimizi artırıyor hem de Türk seramik sektörünün gücünü ve kalitesini ortaya koyuyoruz. 60’tan fazla ülkeye yaptığımız ihracatımızı Cersaie Fuarı ile artırmayı hedefliyoruz. Yenilikçi, sürdürülebilir, inovatif ve tasarım odaklı tüm yeniliklerimizi, sektör profesyonelleri ve ziyaretçilerimizle paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz.”
El yapımı hissiyle mekana sanatsal hava katan floral motifler
Fuarda inovatif kimliklerinin öne çıktığını, son tüketici ve mimarların değişen ihtiyaçlarına yönelik tasarladıkları teknoloji, tasarım odaklı en yeni karo ve vitrifiye ürünlerini sergilediklerini belirten Süreyya Çağlar, “Cersaie için oluşturduğumuz koleksiyonumuzda farklı dokuların bir araya gelmesiyle hem görsel hem de dokusal zenginlik sunan özgün desenler, el yapımı hissiyle mekanlara sanatsal bir hava katan floral motifler öne çıkıyor. Dinamik ve modern iç mekan dekorasyonları için ise geometrik desenler ve rölyef dokularla zenginleşen bir koleksiyon oluşturduk” ifadelerini kullandı.
Akıllı vitrifiye ürünleriyle su tasarrufu
Seramiksan Direktörü Süreyya Çağlar’dan edinilen bilgilere göre yerli üretici, banyolarda tasarım algısını güçlendirdikleri mevcut vitrifiye koleksiyonlarının yanına, bu yıl geometrik forma sahip yeni çanak lavabo modellerini de ekledi. Son teknolojik gelişmeler ışığında Ar-Ge ve tasarım ekiplerinin geliştirdiği Seramiksan Vortex yıkama sistemine sahip Hill asma klozeti de ilk kez Cersaie fuarında sergiliyor. Vortex, suyun klozet içinde dairesel hareketle derinlemesine temizlik sağlarken sıçratmayı azaltarak bakterilerin klozet kapağına temasını önlüyor. Böylece daha az suyla daha güçlü ve sessiz yıkama yapıyor.
Büyük ebatlı karo serilerini de ilk kez sergiliyor
Fuarda kesintisiz tasarım imkânı sunan büyük ebatlı karo serilerini de beğeniye sunan Seramiksan, dekorasyonda son yılların trendlerine karşılık gelen mermer ve doğal taş görünümlü yeni ürünlerini de sergiliyor. Her seri renk, doku ve desenleriyle farklı dekorasyon tarzlarına hitap ederken, vitrifiye ürünleriyle birleşerek tasarım bütünlüğü yaratıyor. Modern baskı teknikleriyle, doğanın sunduğu güzellikleri dayanıklı yüzeylere taşıyan marka, doğal taş görünümü ve mat yüzeyiyle mekanlara huzurlu ve sıcak bir atmosfer sunan Lecce, yüzeyindeki fırça darbeleri ve tasarımında derinliği hissettiren zarif rölyefleriyle Shell serilerini de ilk kez Cersaie’de sergiliyor. Pietra mermerinden ilham alarak tasarladıkları ve doğal renk paletine sahip Palermo’nun yanı sıra, temizliğin sembolü olan beyazlığı adında taşıyan Star White serisi de fuarda dikkat çekiyor. Traverten ve Keops serileri de ziyaretçiler tarafından ilgiyle inceleniyor.
EKONOMİ GÜNDEMİ