Türkiye çapında 54 mağazası ve 2 bin adet satış noktasında sunduğu özgün, şık ve dayanıklı ürün çeşitliliği ile sektörün öncü markası olan Schafer, sofra grubu içerisinde satışa sunduğu özel sunum serisi Candela’yı tasarladı.
Parçaları tek tek satın alınabilen özel Candela serisi, tüketicilerin ihtiyaçlarına yönelik seçebilecekleri içeriği ile kişiselleştirilmiş ve şık sunumlar hazırlamalarını sağlıyor.
Özgün tasarım anlayışıyla bir dünya markası olma yolunda hızla ilerleyen Schafer, kısa zamanda Türk züccaciye sektörünün en saygın ve köklü kurumları arasında yerini aldı. Sadece 10 ürün çeşidiyle başladığı yolculuğunu, bugün itibarıyla birçok farklı kategoride, yüzlerce çeşit ürünle hizmet veren bir marka haline gelerek sürdüren Schafer, tüketicilerin hayatını güzelleştiren özel ürün serileriyle dikkat çekiyor.
Sektörde kendine özgü tasarım ve desenlerle rakiplerinden ayrılan Schafer, tamamen ahşap dokuya sahip, paslanmaz çelik kulplara sahip Candela serisi ile fark yaratıyor.
Seçili Schafer mağazalarında yerini aldı
Doğal görünümü ve elegant tasarımı ile hem özel günlerde hem de gündelik kullanımda sunum şıklığını yeniden tanımlayan Schafer Candela Serisi tamamen ahşap dokusu ve zarif tasarımlı paslanmaz çelik kulplarıyla ikramlara benzersiz bir güzellik getiriyor. Candela serisi ile atıştırmalık, hamur işleri ya da şık peynir tabakları hazırlanıp, unutulmaz sunumlara imza atılıyor.
Takım olarak satılmayan özel Candela serisi 7 parçadan oluşuyor. Tek satılan parçaları ile şık ve özgün ikramlar hazırlamaya imkan tanıyan seri özel bir hediye alternatifi olarak da öne çıkıyor. Sunumlara benzersiz bir güzellik getiren Candela serisi farklı ebat ve formlara sahip olmasıyla dikkat çekiyor.
Fonksiyonelliği ve şıklığı öne çıkartarak hazırlanan seri; tüketicilerin ihtiyaçlarına yönelik seçebilecekleri parçaları kapsayan içeriği ile seçili Schafer mağazalarında yerini aldı.
www.ekonomigundemi.com.tr