QNET ramazanda paylaşmayı ve dayanışmayı güçlendirdi

Global doğrudan satış şirketi QNET, ramazan ayında ihtiyaç sahiplerini unutmadı. İhtiyaç sahibi ailelere gıda desteğinde bulunan şirket, toplumsal dayanışmanın ve insanlık değerlerinin önemine ve toplumda paylaşım kültürünün yaygınlaşmasına destek sundu.

QNET ramazanda paylaşmayı ve dayanışmayı güçlendirdi
Yayınlama: 03.04.2024
1
A+
A-

Global doğrudan satış şirketi QNET, ramazan ayında ihtiyaç sahiplerini unutmadı. İhtiyaç sahibi ailelere gıda desteğinde bulunan şirket, toplumsal dayanışmanın ve insanlık değerlerinin önemine ve toplumda paylaşım kültürünün yaygınlaşmasına destek sundu.

Dayanışmanın ve yardımlaşmanın ön plana çıktığı ramazan ayında global doğrudan satış şirketi QNET, ihtiyaç sahiplerini unutmayarak, 350 aileye destekte bulundu. Toplumsal sorumluluk bilinciyle hareket eden şirket, yardım kuruluşları Çorbada Tuzun Olsun Derneği ve World Human Relief ile iş birliği yaparak ihtiyaç sahibi ailelere ulaştı. Şirketin her sene düzenli olarak gerçekleştirdiği bu proje, sadece maddi destek sağlamakla kalmayıp, aynı zamanda toplumda dayanışma ve yardımlaşma duygularını da güçlendirdi.

QNET ramazanda paylaşmayı ve dayanışmayı güçlendirdi

Şirket olarak faaliyet bakımından oldukça aktif olduklarını dile getiren QNET Türkiye Pazarlama ve İletişim Müdürü Irmak Sütçü  “Ramazan ayı birlik, beraberlik ve paylaşmanın ön planda olduğu bir ay. Biz de QNET olarak bu özel ayda her sene ihtiyaç sahibi ailelere ulaşıyoruz. Çorbada Tuzun Olsun Derneği ve World Human Relief ile gerçekleştirdiğimiz iş birliğiyle temel gıda desteğinde bulunuyoruz. Şirket olarak değerlerimiz ve misyonumuz doğrultusunda sosyal sorumluluk projelerimizi güçlendirme çabamıza devam edeceğiz. Her geçen yıl, topluma daha fazla fayda sağlayacak projelere odaklanarak, toplumsal iyiliğe katkıda bulunmayı amaçlıyoruz” dedi.

QNET Hakkında:

QNET, doğrudan satış sistemini kendi birikimleri ve e-ticaret ile birleştirerek yeni bir değer ortaya koydu. Asya’nın önde gelen doğrudan satış şirketlerinden biri olan QNET’in 25 yılı aşkın geçmişinde, e-ticaretin gücüyle çığır açan iş modeli dünya çapında 100’ü aşkın ülkede milyonlarca girişimcinin güçlenmesine sebep oldu. QNET, 2014 yılından beri Manchester City Spor Kulübü’nün, 2018 yılında aynı kulübün kadın futbaol takımının resmi doğrudan satış sponsoru oldu. QNET, aynı zamanda Afrika Futbol Federasyonu (CAF) sponsorudur. 2019 yılında ise Fenerbahçe HDI Sigorta Erkek Voleybol Takımının forma kol sponsorluğunu üstlendi.

2010 yılında Türkiye’ye adım atan QNET, ülkemizin dört bir yanına ulaşan güçlü bir network yapısına sahiptir. 'Dünyaya Değer Katmak İçin Kendini Geliştir' (RYTHM) felsefesi ile hareket eden ve güçlü sivil toplum kuruluşlarıyla sosyal sorumluluk projesi gerçekleştiren QNET, 2017 yılında Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Gençlik ve Spor Kulübü İstanbul Şubesi Erkek Voleybol Takımı, 2018 yılındaysa aynı kurumun Kız Futbol Takımı sponsorudur.

QNET, ürünlerini tasarlarken doğaya ve insana saygı prensibinden asla vazgeçmedi. Ürün kategorilerinin içinde erkekler için geliştirilen Naturtres Şampuan, Saç kremi, Duş jeli serisi, yağlar ve serum ile Physio Radiance cilt bakım ürünleri, lüks Bernhard H. Mayer® saat ve takıları, HomePure Nova su arıtma cihazı, hava arıtma cihazı HomePure Zayn, su iyonizeri HomePure Viva ve Q-breaks konaklama ürünleri yer almaktadır. QNET Türkiye Doğrudan Satış Derneği’nin ‘silver’ üyesidir.

Daha fazla bilgi için lütfen QNET’in www.qnetturkiye.com.tr adresindeki web sitesini ziyaret edin.

 

 

 

 

 

 


SANAYİ HABER AJANSI

www.ekonomigundemi.com.tr

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.