İstanbul Hilton Kozyatağı Otel’de gerçekleştirilen 5. Doğrudan Satış Konferansı, sektörün önemli oyuncularını, profesyonellerini ve yenilikçi girişimcileri bir araya getirdi. Konferansta, 100’ü aşkın ülkede faaliyet gösteren bir doğrudan satış şirketi olan QNET, sektördeki son gelişmeleri ve özgün iş modellerini katılımcılarla paylaştı.
İstanbul Hilton Kozyatağı Otel’de gerçekleştirilen 5. Doğrudan Satış Konferansı, sektörün önemli oyuncularını, profesyonellerini ve yenilikçi girişimcileri bir araya getirdi. Konferansta, 100’ü aşkın ülkede faaliyet gösteren bir doğrudan satış şirketi olan QNET, sektördeki son gelişmeleri ve özgün iş modellerini katılımcılarla paylaştı.
Bu sene beşincisi düzenlenen Doğrudan Satış Konferansı, doğrudan satışın dünyadaki ve Türkiye’deki yeri üzerine kapsamlı bir tartışma platformu oluşturdu. Sektörün önemli oyuncularını ve profesyonellerini bir araya getiren buluşmada, geleceğe yönelik öngörüler ve yeni stratejiler paylaşıldı.
Konferansta 100’den fazla ülkede faaliyet gösteren doğrudan satış şirketi QNET, günümüz dünyasının birinci gündemi haline gelen yapay zekayı, doğrudan satış sektörü için dönüştürücü bir güc olarak ele aldı. Yapay zeka destekli araçlar ve dijital dönüşüm stratejileri ile doğrudan satışın müşteri deneyimini nasıl iyileştirdiği, girişimcilerin işlerini nasıl daha verimli hale getirdiği detaylı bir şekilde katılımcılarla paylaşıldı. QNET, yenilikçi teknoloji kullanımı ile sektörde fark yaratmaya devam ederken, dijital dönüşümle birlikte girişimcilerin ve müşterilerin hayatına kattığı değerleri vurguladı.
“Dijitalleşme kaçınılmaz bir son”
Tüm süreçlerinde yapay zekanın desteğini aldıklarını ifade eden QNET Türkiye, Rusya ve Orta Asya Bölge Genel Müdürü Cem Geyik “Çok çeşitli coğrafyalarda ve kültürlerde üyelerimize hizmet sunan bir doğrudan satış firmasıyız ve 2010 yılından beri de Türkiyede’yiz. Sektördeki değişimleri hepimiz gözlemliyoruz. Özellikle pandemi süreci bizler için bir kırılım oldu, hemen hemen tüm sektörlerde büyük değişimin ve dönüşümün kapısını açtı. Bizler QNET olarak doğrudan satış sektörünü e ticaretle yıllar önce birleştiren bir şirket olarak pandemi sürecinde dijitalleşmeye öncesinde adım atmanın büyük bir yararını gördük. 2019-2022 yılları arasında gözlemledik ki; pandemi olsun olmasın, dijitalleşme ve yenilikçi teknolojilerin sektörümüzü şekillendirmesi ve iş süreçlerimizi kolaylaştırması kaçınılmazdı. Biz pandemi döneminde sektörün yaşadığı zorlukları gördük ve yeni bir gelecek inşa etmek için kollektif akılla teknolojinin ve çağın bize getirdiklerini sektörümüze, iş süreçlerine taşımamız gerektiğini çok açık gördük. Artık yeni bir çağdayız, birikimlerimizle, tecrübemizle bu çağın getirdiklerini şirketlerimize, iş yapış yöntemlerimize özgün olacak şekilde entegre etmek zorundayız. Bu çağın da en büyük gerçeği ‘yapay zeka’. Kökünden bir dönüşümün bizim için habercisi.
Biz QNET olarak artık tüm süreçlerimizde yapay zekanın desteğini alıyoruz, hatta bazı alanlarda işimize öncülük ediyor diyebiliriz. Biz yapay zekayı daha çok iş süreçlerimizi geliştirme, güvenlik önlemlerimizi arttırma ve müşteri deneyimlerimizi iyileştirmek için kullanıyoruz. QNET olarak yapay zeka teknolojilerini daha fazla iş süreçlerimize entegre ederek verimlilik, güvenlik ve müşteri memnuniyetini arttırmayı hedefliyoruz” dedi.
QNET hakkında:
QNET, doğrudan satış sistemini kendi birikimleri ve e-ticaret ile birleştirerek yeni bir değer ortaya koydu. Asya’nın önde gelen doğrudan satış şirketlerinden biri olan QNET’in 25 yılı aşkın geçmişinde, e-ticaretin gücüyle çığır açan iş modeli dünya çapında 100’ü aşkın ülkede milyonlarca girişimcinin güçlenmesine sebep oldu. QNET, 2014 yılından beri Manchester City Spor Kulübü’nün, 2018 yılında aynı kulübün kadın futbaol takımının resmi doğrudan satış sponsoru oldu. QNET, aynı zamanda Afrika Futbol Federasyonu (CAF) sponsorudur. 2019 yılında ise Fenerbahçe HDI Sigorta Erkek Voleybol Takımının forma kol sponsorluğunu üstlendi.
2010 yılında Türkiye’ye adım atan QNET, ülkemizin dört bir yanına ulaşan güçlü bir network yapısına sahiptir. 'Dünyaya Değer Katmak İçin Kendini Geliştir' (RYTHM) felsefesi ile hareket eden ve güçlü sivil toplum kuruluşlarıyla sosyal sorumluluk projesi gerçekleştiren QNET, 2017 yılında Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Gençlik ve Spor Kulübü İstanbul Şubesi Erkek Voleybol Takımı, 2018 yılındaysa aynı kurumun Kız Futbol Takımı sponsorudur.
QNET, ürünlerini tasarlarken doğaya ve insana saygı prensibinden asla vazgeçmedi. Ürün kategorilerinin içinde erkekler için geliştirilen Naturtres Şampuan, Saç kremi, Duş jeli serisi, yağlar ve serum ile Physio Radiance cilt bakım ürünleri, lüks Bernhard H. Mayer® saat ve takıları, HomePure Nova su arıtma cihazı, hava arıtma cihazı HomePure Zayn, su iyonizeri HomePure Viva ve Q-breaks konaklama ürünleri yer almaktadır. QNET Türkiye Doğrudan Satış Derneği’nin ‘silver’ üyesidir.
Daha fazla bilgi için lütfen QNET’in www.qnetturkiye.com.tr adresindeki web sitesini ziyaret edin.
SANAYİ HABER AJANSI
www.ekonomigundemi.com.tr