Osmangazi Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Çağrı Merkezi, 7 gün 24 saat çalışıyor.
Osmangazi Çağrı Merkezi, belediyecilik hizmetleri ile ilgili yaşanan sorunlara hızlı çözümler üretmek, talep ve önerilerini değerlendirmek için 7 gün 24 saat çalışıyor. Çağrı Merkezi, vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikayetleri kayıt altına alarak gerekli birimlere iletiyor ve konuyla ilgili vatandaşlara geri dönüş sağlıyor. Çağrı Merkezi'ne bağlanmak isteyen vatandaşların 444 16 01 telefon numarasını araması gerekiyor.
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, vatandaşların her türlü sorununu ve sıkıntısını en hızlı şekilde çözüme kavuşturmayı öncelikli görev edindiklerini vurgulayarak, “Çağrı Merkezi’ndeki arkadaşlarımız, vatandaştan gelen ihbarları belediyemizin ilgili birimlerine iletip birim sorumluları ile vatandaş arasında koordinasyonu sağlıyor. Belediyemizin yetki ve görev alanına giren talepler tek tek çözüme kavuşturuluyor. Çözüme kavuşturulduktan sonra da yetkili birimimiz vatandaşlarımıza telefonla ulaşarak ilgili talebin giderildiğini ya da çözüme kavuşturulduğunu bildiriyor” dedi.
SANAYİ HABER AJANSI
www.ekonomigundemi.com.tr