Muratbey sosyal medya ödüllerinde üst üste 6. kez zirvede

Muratbey, reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarında Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya değerlendirmesi olan Brandverse Awards’ta SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde “Süt Ürünleri” kategorisinde üst üste 6. kez birinci olarak zirveye adını altın harflerle yazdırdı.

Muratbey sosyal medya ödüllerinde üst üste 6. kez zirvede
Yayınlama: 28.06.2024
2
A+
A-

Muratbey, reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarında Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya değerlendirmesi olan Brandverse Awards’ta SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde “Süt Ürünleri” kategorisinde üst üste 6.kez birinci olarak zirveye adını altın harflerle yazdırdı.

Markaların sosyal medya performanslarının “bütünleşik pazarlama” anlayışıyla titiz bir şekilde ölçüldüğü Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama ve pazarlama iletişimi yarışması olan Brandverse Awards’ta ödüller sahiplerini buldu. Rekor sayıda başvurunun gerçekleştiği Brandverse Awards’ta Türkiye’nin yerli peynir markası Muratbey, özgün içeriklerle her yıl geliştirdiği Muratbey Peynir-Lezzetin Tarifi çalışmalarıyla SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde “Süt Ürünleri” kategorisinde üst üste 6.kez birinci olarak altın ödülün sahibi oldu.

Marketing Türkiye & BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen ve tüm değerlendirme süreçlerinde Deloitte Türkiye’nin uzmanlığıyla katkı sağladığı Brandverse Awards’ı kazananlar, markaların dijital iletişim çalışmalarına dair verilerin kapsamlı şekilde incelenmesiyle belirleniyor. Veri Ödülleri Bölümü için her yıl olduğu gibi bu yıl da 50 binden fazla sosyal medya marka hesabı SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi’ne göre tamamen analitik olarak incelendi. 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 dönemini kapsayan değerlendirmede takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı veri ele alındı. Deloitte Türkiye’nin uzmanlığıyla dahil olduğu kapsamlı değerlendirme sonucuna göre her kategorinin en başarılı markaları belli oldu.

SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde “Süt Ürünleri” kategorisinde üst üste 6 yıldır birincilik kürsüsünü kimseye kaptırmayan Muratbey, sosyal medyadaki gücünü ve yenilikçi vizyonunu bir kez daha gözler önüne serdi. Ödül töreninde konuşan Muratbey İletişim ve İş Geliştirme Direktörü Gülnur Uluğ, “Öncelikle özgün değerlendirme modeli ve şeffaf yapısıyla başarılı çalışmaları ödüllendirerek standartları yükselten Brandverse Awards organizasyonuna teşekkür ederiz. Pazarlama, iletişim ve reklam dünyasının en prestijli ödüllerinden birinde üst üste 6 yıldır birincilik ödülünü kazandık. Bu başarının en önemli sırrını, projemizin başarılı ve özgün içeriklerle sürekli geliştirilerek beğeni kitlesini ve etkileşimi her geçen yıl istikrarlı şekilde artırması oluşturuyor. Muratbey genlerinde yenilikçiliği taşıyan bir marka. Hem ürünlerimizde hem de diğer alanlarda sürekli yenilik peşindeyiz. Sosyal medya gibi gençlerin daha yoğun kullandığı ve içeriklerin hızla tüketildiği bir mecrada, 6 yıl üst üste bu başarıyı sağlamak çok güç olmakla birlikte çok da değerli. Büyük bir gururla bu yıl da ödülümüzü tüm çalışma arkadaşlarımızla paylaşıyoruz.” dedi.

Dijital dünyada oldukça aktif olduklarının altını çizen Gülnur Uluğ, “Videolarımız, influencer iş birliklerimiz, özenle hazırladığımız içeriklerimiz, özel günler, sağlıklı yaşam, çevre ve sürdürülebilirlik konusundaki paylaşımlarımız ve ödüllü yarışmalar gibi eğlenceli içeriklerle hem Türkiye’deki hem de dünyadaki peynir severlere ulaşıyoruz. Sağlık yaşam, doğru beslenme ve bağışıklık konularında farkındalık yaratan, bilgilendirici içeriklerimizi sosyal medya hesaplarımızdan paylaşmaya devam ediyoruz. Başta AklıFikri sosyal medya ajansımız olmak üzere emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma ve bizi takip ederek etkileşim sağlayan tüm peynir severlere, bu ödülü kazanmamızdaki katkılarından dolayı teşekkür ederiz.” ifadelerini kullandı.


www.ekonomigundemi.com.tr

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.