Moto Guzzi, Motobike İstanbul 2024’de en yeni modellerini sergileyecek

Moto Guzzi standının yıldızı, Türkiye’de ilk kez görücüye çıkacak olan Stelvio olurken, markanın diğer modellerinden V100 Mandello ve Mandello S, V7 Special, V7 Stone Corsa, V85 Guardia di Onore, V85 TT ve V9 Bobber Special Edition modelleri de katılımcıların beğenisine sunulacak.

Moto Guzzi, Motobike İstanbul 2024’de en yeni modellerini sergileyecek
Yayınlama: 19.03.2024
3
A+
A-

Moto Guzzi, 20-23 Mart 2024 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde düzenlenecek Motobike İstanbul’da en son yeniliklerini sergilemeye hazırlanıyor.

Türkiye’de Doğan Trend Otomotiv tarafından temsil edilen Moto Guzzi, fuarda V100 Mandello ve Mandello S, V7 Special, V7 Stone Corsa, V85 Guardia di Onore, V85 TT ve V9 Bobber Special Edition modellerini motosiklet severlerin beğenisine sunacak. Marka, yeni motosikleti Stelvio’yu ise Türkiye’de ilk kez görücüye çıkaracak. Adventure touring sınıfındaki yeni Moto Guzzi Stelvio’nun fiyatı da ilk kez fuarda açıklanacak.

2021’de 100’üncü yaşını kutlayan İtalyan motosiklet üreticisi, 2022 yılında çığır açan bir teknik atılıma imzasını atarak, tamamen sıfırdan düşünülüp tasarlanan yenilikçi motosikleti V100 Mandello’yu pazara sunmuştu. Yeni, sıvı soğutmalı 90° enlemesine yerleşimli V-ikiz motora sahip olan bu motosiklet, yepyeni teknolojilerle donatılmıştı.

Bu modern teknik temelden yola çıkan marka, şimdi de atılımını yeni Stelvio ile sürdürüyor. Adını, her motosikletçi için vazgeçilmez bir lokasyon olan, 48 efsanevi keskin virajla iki vadiyi birbirine bağlayan, Alpler’deki ünlü dağ geçidinden alan Stelvio, bu nedenle tecrübeli motosikletçiler için nihai varış noktasını temsil ediyor.

Sıvı soğutmalı, üstten çift eksantrikli silindir başına 4 valfli Stelvio'nun kalbindeki 90 derece enine yerleşimli bir V tipi ikiz motor, 1042 cc hacme ve 96 X 72 mm’lik iç çap- strok değerlerine sahip. Euro 5+ emisyon standardına uygun olan motor, 8.7 dev/dk'da 115 HP gücü ve 6.75 dev/dk'da 105 NM torku ile sportif sürüş deneyimini garanti ediyor. Maksimum torkun yüzde 82'sinin 3.5 dev/dk gibi erken bir devirde üretilmesi akıcılığı artırırken sportif sürüşlerin etkisini de yükseltiyor.

Ayrıca modern tasarım, aynı zamanda düşük yakıt tüketimi (5,1 l/100 km) ve 6 km'de bir servis ihtiyacı gibi avantajlar sağlıyor. Motosiklette kullanılan 6 ileri şanzıman yeniden tasarlanarak, daha da yumuşak ve kusursuz vites geçişleri sağlanıyor. Hızlı vites değiştirme (aksesuar olarak mevcuttur) performansı, yeni elektronik çalıştırma stratejileri sayesinde iyileştirildi.

Zengin bir donanım listesiyle satışa sunulacak olan Moto Guzzi Stelvio; gezi, yağmur, yol, sportif ve off-road sürüşü olmak üzere 5 farklı sürüş moduyla her yol ve hava koşuluna uygun olarak geliştirildi.


www.ekonomigundemi.com.tr

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.