Karnaval Medya Grubu CEO’su Can: Ses pazarlamasında lider olmayı hedefliyoruz

Karnaval Medya Grubu, “Canlı Kal” mottosuyla aynı anda aynı müziği dinleyenlerin duygudaşlık yaptığı ve bir arada olmanın keyfinden aldığı ilhamla daha kapsayıcı, interaktif bir dünya oluşturdu.

Karnaval Medya Grubu CEO’su Can: Ses pazarlamasında lider olmayı hedefliyoruz
Yayınlama: 26.09.2024
4
A+
A-

Müzikten iletişime kadar sesin yaşamın farklı noktalarına dokunan halini geliştirdiği “Voice2Be” kavramı üzerinden yeniden tanımlayan grup, aynı zamanda ses pazarlamasında da yeni bir dönem başlattı.

Kullanıcı deneyimini zenginleştirerek dijital ses dünyasına yeni bir yaklaşım kazandırdıklarını belirten Karnaval Medya Grubu CEO’su Burak Can, gerçekleştirdikleri teknoloji yatırımı ile yeni yapılanma sürecini tamamladıklarını söyledi. Can, ayrıca şu bilgileri verdi:

“Ses ve müzik dinleme deneyimine inovatif bir boyut kazandırmak için işe, altyapımızı güçlendirip içerik yelpazemizi genişleterek başladık. 2,5 ay gibi kısa bir sürede dijital dünyada aynı anda milyonlarca insanın bir arada müzik dinleyip aynı duyguları paylaşabildiği, samimi ve canlı bir etkileşim alanı inşa ettik. Yeni altyapımız, müzik ve podcast içeriklerinin kesintisiz akışını sağlayarak, her kullanıcının kişiselleştirilmiş bir deneyim yaşamasına olanak tanıyor. Müziğin birleştirici gücüyle dinleyicilerimizi, her anın, her duygunun ve her ritmin ortak bir paydada buluştuğu yeni bir dünyaya davet ediyoruz.”

Dünyada ve Türkiye’de ses ve müzik dinleme alışkanlıklarında yaşanan dönüşüme dikkat çeken Karnaval Medya Grubu CEO’su Burak Can, “Türkiye yüzde 215,1’lik büyüme oranı ile küresel dijital ses pazarında en fazla büyüyen ülke konumunda yer alıyor. Bu durum medya ve reklam yatırımlarını da doğrudan etkiliyor. Küresel dijital ses pazarında yapılan medya yatırımlarının 5,6 kat büyümesi Türkiye’yi dünya liginde ilk sıraya taşıyor. Günde ortalama 2, 6 saat müzik dinlenen ülkemizde, dinleyicilerin yüzde 75’i müziğe akıllı telefon üzerinden ulaşıyor. Yine dinleyicilerin yüzde 79’u müzik tercihini kendisi belirlemek isterken, yüzde 74’ü müzik zevkine uygun bir akış beklentisi içinde” ifadelerinde bulundu.

Yapay zeka destekli kişiselleştirme teknolojileriyle dinleyicilerin müzik zevkleri ve dinleme alışkanlıklarına göre öneriler sunan bir sistem geliştirdiklerini belirten Can, içgörülerin sesine kulak vererek kişiselleştirilmiş içerikler sunarken, müzik keyfini daha kişisel ve anlamlı bir hale getirdiklerini belirtti.

Karnaval Medya Grubu, yenilenen altyapısıyla kullanıcılara müzik önerileri sunarak, onların duygularına uygun müziklerle “Canlı Kal” mottosunu vurgulayacak.


www.ekonomigundemi.com.tr

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.