Çinli otomotiv markası Jaecoo, dünya çapındaki tanıtım etkinlikleri ve yapılanma girişimleriyle küresel pazarlardaki varlığını hızlı bir şekilde genişletmeye devam ediyor.
“Klasikten Klasiğin Ötesine” ürün felsefesiyle ve kapsamlı endüstriyel zincir yapısı ile off-road dünyasının yenilikçi markası Jaecoo, küresel pazarlardaki varlığını hızla genişletiyor. Marka, geçtiğimiz yılın nisan ayındaki lansmanından bu yana, dünya genelinde düzinelerce ülke ve bölgede çok sayıda off-road tutkununu kendine çekti. Jaecoo'nun küresel çapta genişleme hamlesi şubat ayında bir kez daha hızlandı.
J7’nin Kuveyt'teki ilk gösterimi dünya genelinde bir off-road dalgasını ateşledi
Jaecoo, Kuveyt Uluslararası Otomobil Fuarı'nda keşif odaklı bir stant ortamı ile görsel bir şölen yaşattı. Çinli marka çöl, vaha, gölgelikler, çadırlar ve Çin böreği gibi unsurlar kullanarak ilgiyi üzerine çekti. Yıldız model J7, Kuveyt'te görücüye çıktı ve “Klasikten Klasiğin Ötesine” off-road felsefesiyle katılımcılardan yoğun ilgi gördü.
J7 modeli bu yılın ilk yarısında resmi olarak Kuveyt pazarında kullanıcılarla buluşacak. Ayrıca, yeni enerji sektörünün büyüme eğilimine cevap olarak Jaecoo, Kuveyt'teki ürün gamını daha da genişleterek tamamen elektrikli iki modelini sunmayı planlıyor. Böylece marka, pazardaki yeni enerji ürünlerine yönelik talebi de karşılamayı hedefliyor.
Çöl vahasında etkileyici bir gövde gösterisi yapan Jaecoo, daha fazla kullanıcının J7'nin üstün off-road cazibesini yakından deneyimlemesine olanak sağlamak üzere Malezya'daki ilk tanıtım gezisini de başlattı. Bu arada, Fas bölgesinden gelen ilk sipariş partisi şubat ayı sonunda başarıyla sevk edildi. Bu da Jaecoo'nun Kuzey Afrika'daki yeni sayfasının sinyalini verdi.
Meksika yapılanması ile Orta ve Güney Amerika'daki ilk girişim
Jaecoo, uzun vadeli hizmet ve operasyon sistem birikiminin küreselleşmedeki ve küresel operasyonların gelişmesindeki öneminin bilincinde. Jaecoo, şubat ayında sadece birçok pazarda etkileyici bir başlangıç yapmakla kalmadı, aynı zamanda çeşitli bölgelerde yerel sistem oluşumunu da derinleştirdi.
Jaecoo, 19 Şubat'ta Meksika tanıtım etkinliğini başarıyla tamamladı ve böylece üst düzey off-road modeli J7 resmi olarak Orta ve Güney Amerika pazarına girdi. Resmi kaynaklara göre Jaecoo, tüketicilerin satın alma ve satış sonrası hizmet gereksinimlerini karşılamak üzere Meksika'nın 32 eyaletinde 40'ın üzerinde bayilik kurdu. Ayrıca Jaecoo etkinlikte, verimli ve akıllı bir depolama ile lojistik hizmeti sunmak ve modern bir WMS (depo yönetim sistemi) oluşturmak üzere dünyanın tedarik zinciri devi Blue Yonder ile ortaklık kurdu.
Satış açısından ise Jaecoo, ülke genelinden onlarca bayi temsilcisi ve basın mensubunun katıldığı ilk ürün toplantısını Güney Afrika'da gerçekleştirdi. Jaecoo, Güney Afrika'da kapsamlı ve etkili bir satış ve servis sistemi kurmaya kararlı ve ülke genelinde birçok önemli lokasyonda 35 showrooma sahip.
Jaecoo’nun küreselleşme stratejisi, satıştan üretime ve hizmete kadar farklı yönleri kapsıyor. Ayrıca hacim ve yoğunluk üzerine kurulu bir çerçeveyi de kapsıyor. Tüm bunlar yerelleşme sisteminin rekabet avantajına katkıda bulunuyor. Jaecoo gibi güçlü bir kaşifin küresel arazi aracı pazarını harekete geçirmesiyle kullanıcıların keşif maceraları da kaçınılmaz olacak.
SANAYİ HABER AJANSI
www.ekonomigundemi.com.tr