İşNet, Voyce iş birliği ile yapay zeka destekli çözümü hizmete sundu

İşNet, Voyce ile gerçekleştirdiği iş birliğiyle hizmet portföyünde yer alan ses hizmetlerindeki müşteri deneyimini en üst düzeye taşımayı hedefliyor.

İşNet, Voyce iş birliği ile yapay zeka destekli çözümü hizmete sundu
Yayınlama: 15.10.2024
2
A+
A-

Yapay zeka destekli bu hizmet ile çağrı merkezi operasyonlarını hızlandırarak müşteri bekleme sürelerini azaltmanın hem memnuniyeti hem de verimliliği artıracağına değinen İşNet Tümleşik İletişim ve İzleme Sistemleri Müdürü Muammer Doğan, “Müşteri deneyimi, her sektörde olduğu gibi bizim de en önemli önceliklerimizden biri. Bu nedenle, müşteri deneyimini en üst düzeye çıkarmak için yenilikçi çözümler geliştirmeye ve sunmaya devam ediyoruz. Voyce ile gerçekleştirdiğimiz iş birliği de bu kapsamda atılmış önemli bir adım. İşteÇağrıMerkezi uygulamamızın yapay zeka destekli IVR (sesli yanıt sistemi) özelliği sayesinde müşterilerimiz gelen aramalarını daha hızlı ve daha verimli bir şekilde yanıtlayabilecek. Ayrıca, bu çözüm sayesinde çağrı destek süreçlerini geliştirerek müşteri memnuniyetini de önemli ölçüde artıracaklardır.”  dedi.

Doğan sözlerine şu şekilde devam etti:

“İşNet olarak, müşterilerimize sunduğumuz değeri artırmak adına önemli bir adım daha atıyoruz. 2024 Ekim ayı itibarıyla başlattığımız tanıtıma özel kampanyamızla, ses hizmetini İşNet’ten alan mevcut müşterilerimizin yanısıra ses hizmetini İşNet’ten alacak yeni müşterilerimize; İşteÇağrıMerkezi uygulamamızı iki ay boyunca ücretsiz sunma kararı aldık. Bu sayede müşterilerimizin, İşteÇağrıMerkezi uygulamasının değerini ve etkisini somut bir biçimde gözlemleyebilmelerini amaçlıyoruz. Bu girişimimizin, müşterilerimizin yenilikçi çözümlerimizi ve işletmelerine sağlayacağı faydaları bizzat deneyimlemelerine olanak sağlayacağına inanıyoruz.”

İşteÇağrıMerkezi uygulamasındaki web tarayıcılarıyla sunucu arasında çift yönlü iletişim kanalı sağlayan iletişim protokolü websocket teknolojisi ile işletim sisteminden bağımsız, tarayıcı tabanlı, ek kurulum gerektirmeyen yapısı ve özelleştirilebilir CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) gibi özellikleri diğer ürünlerden farklılaşmasını sağlıyor. Otomatik ses tanıma teknolojisinin yanı sıra çağrıları metne çevirme ve kategorize etme gibi yapay zeka destekli özellikleri sayesinde, arayan kişilerin  ihtiyaç duydukları birime kolayca ulaşmalarını sağlıyor. Doğan, İşNet’in güçlü altyapısı ve Voyce teknolojisinin birleşimi ile  yapay zeka tabanlı yeni nesil bir hizmet sunmaktan mutluluk duyduklarını belirtiyor.

Voyce’un kurucularından Ali Karaduman, geliştirdikleri yapay zeka destekli çağrı merkezi yazılımının avantajlarından bahsetti:

“Çağrı merkezi yazılımımız, dağıtılmış bulut teknolojisi ile uygulamanın mekan bağımsız çalıştırılmasına ve tüm altyapının tek bir noktadan yönetilmesine olanak tanıyor. Voyce, İşNet’in güvenli ve yüksek performanslı bulut ortamında çalıştığı gibi, müşteri lokasyonunda ya da kendi sanal sunucularında kurulumu mümkün olan bir çağrı merkezi yazılımı. Altyapı bağımsız olmasının yanı sıra, ihtiyaca göre herhangi bir medya (SIP, RTP) servisi ile çalışabiliyor. Türkiye’nin önde gelen bilgi teknolojisi şirketlerinden İşNet ile gerçekleştirdiğimiz iş birliğinin sektörde önemli bir değişim yaratacağına inanıyoruz.” dedi.


SANAYİ HABER AJANSI

www.ekonomigundemi.com.tr

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.