Farklı sektörlerden lider markalar ve iş dünyası çatı örgütlerine hizmet veren GTC İletişim ve Danışmanlık (Global Trending & Communication), 25’inci yaşını üç ödül ile taçlandırdı.
GTC İletişim, Türkiye’de halkla ilişkiler sektörünün ilk ve tek ödül programı olan Altın Pusula Halka İlişkiler Ödülleri’nde, Trendyol’un Sepette İyilik Projesi ile Kurumsal Sorumluluk Kategorisi, Trendyol’un Pandemi Dönemi İletişimi Projeleriyle Pandemi Projeler Kategorisi ve ÜNLÜ & Co’nun fintech girişimi Piapiri ile de Finansal Hizmetler ve Yatırımcı İlişkileri Kategorisi ödüllerini aldı.
GTC İletişim Kurucusu ve Ajans Başkanı Müge Sevil, “Alanında Türkiye’nin en prestijli ödüllerden biri olan Altın Pusula Ödül Töreni’nde üç ödüle layık görüldüğümüz için çok mutlu ve gururluyuz. 25 yıldır olduğu gibi şirketimizin temel değerlerini koruyarak değişen ve gelişen iletişim şekillerine uyum sağlıyoruz” dedi.
Sektörlerinde lider markaları ve iş dünyasının çatı örgütlerine 25 yıllık deneyim ve birikimi ile stratejik iletişim danışmanlığı hizmeti sağlayan GTC İletişim ve Danışmanlık (Global Trending & Communication), Türkiye Halkla İlişkiler Derneği’nin (TÜHİD) düzenlediği 21. Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nde üç ödüle birden sahip oldu. GTC İletişim, Türkiye’nin lider, dünyanın önde gelen e-ticaret platformlarından Trendyol’un Sepette İyilik Projesi ile Kurumsal Sorumluluk Kategorisi, Trendyol’un Pandemi Dönemi İletişimi Projeleriyle Pandemi Projeler Kategorisi ve Türkiye’nin öncü yatırım hizmetleri ve varlık yönetimi grubu ÜNLÜ & Co’nun fintech girişimi Piapiri ile de Finansal Hizmetler ve Yatırımcı İlişkileri Kategorisi’nde ödüle layık görüldü.
Alanında Türkiye’nin en prestijli ödüllerden biri olan Altın Pusula Ödül Töreni’nde üç ödüle layık görüldükleri için çok mutlu ve gururlu olduklarını dile getiren GTC İletişim Kurucusu ve Ajans Başkanı Müge Sevil “Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nde üç ödüle layık görüldüğümüz için çok mutlu ve gururluyuz. 25 yıldır olduğu gibi şirketimizin temel değerlerini koruyarak değişen ve gelişen iletişim şekillerine uyum sağlıyoruz. Deneyimli çalışma arkadaşlarımız, ulusal ve uluslararası paydaşlarımız ile bundan sonra da iş ortaklarımıza en doğru stratejik iletişim yaklaşımını sunmaya devam edeceğiz.” dedi.
İstanbul ve Ankara ofisleriyle hizmet veriyor
GTC İletişim, İstanbul ve Ankara’da yerleşik ofislerinde kurumsal itibar yönetimi, stratejik iletişim danışmanlığı, medya ilişkileri, devletle ilişkiler ve kriz yönetimi başta olmak üzere geniş bir yelpazede stratejik iletişim danışmanlığı hizmetleri veriyor. Ayrıca GTC İletişim, AB, Dünya Bankası, Birleşmiş Milletler ve diğer uluslararası kurum, kuruluş ve fonlar ve Türkiye’deki kamu, özel sektör ve sivil toplum kuruluşları ile projeler geliştiriyor, yönetiyor ve danışmanlığını üstleniyor. GTC İletişim, kurulduğu 1998 yılından bu yana 115’i aşan marka, kurum ve projeye hizmet verdi. Alstom, Boeing, Erciyas, ERG, GAMA Holding, Global Yatırım Holding, Gülman Group, IICEC, İpragaz, Kaleseramik, Kalekim, Kamil Koç Flixbus, Koleksiyon Mobilya, MAN Türkiye, AB Delegasyonu Stratcom Projesi, Martı Hotels & Marinas, Mesa Grubu, Polatyol, QTerminals Antalya, Tabanlıoğlu Mimarlık, Trendyol, Türkiye Müteahhitler Birliği, ÜNLÜ & Co, YASED’in aralarında yer aldığı Türkiye’nin önde gelen marka ve çatı örgütlerinin yer aldığı geniş iş ortağı ağına hizmet vermeye devam ediyor.
Ödüllü projeler
Trendyol- Pandemi Dönemi İletişimi, Pandemi Projeler Kategorisi
Trendyol Pandemi Dönemi İletişim çalışmaları ile pandemi döneminde STK’lara yapılacak destekleri yardımseverler için kolaylaştırmayı, sivil toplum kuruluşları hakkında farkındalık ve bilinirlik yaratarak, pandemi döneminde farklı alanlarda faaliyet gösteren STK’ları bir araya getirerek bilinirliklerini artırmayı, Türkiye’de sivil toplumu güçlendirmeyi ve pandemi döneminde yaşanan zorlukları aşılmasına destek olmayı hedefledi. Sepette İyilik ile toplum refahı için çalışan STK'ların ürünlerini milyonlarca müşterisi ile buluşturan Trendyol, Sepette İyilik üzerinden gerçekleşen satışlardan hiçbir gelir elde etmiyor ve elde edilen geliri doğrudan STK’lara aktarıyor.
Trendyol – Sepette İyilik, Kurumsal Sorumluluk Kategorisi
Pandemi ile beraber tüketicilerin e-ticaret kullanma yönelim arttı. Trendyol, e-ticaret kullanımının arttığı bu dönemde platformunun yüksek müşteri trafiğini STK’lara destek olunmasına yönlendirmek için, Sepette İyilik Hareketi’ni başlattı. Trendyol bu projesi ile sivil toplum kuruluşlarının dijitalleşmesine katkı sunarak, onlara sürdürülebilir bir iş modeli sunarak düzenli kaynak yaratmayı hedefliyor.
ÜNLÜ & Co – Piapiri, Finansal Hizmetler ve Yatırımcı İlişkileri Kategorisi
Dijital bir yatırım ekosistemi sunan ÜNLÜ & Co’nun fintech girişimi Piapiri, yatırım sepetleri, robotik alım-satım sinyalleri, fon sepetleri ve sektör uzmanlarından raporlar ile özel bir yatırım danışmanına dönüşüyor. ÜNLÜ & Co analistlerinin özenli çalışmalar ile AL önerisi verdiği ve o dönem en beğendikleri hisse senetlerinden oluşan Model Portföy’ün de yer aldığı Piapiri; Hisse Senedi, VİOP, Varant, Yatırım Fonu, Kur/Parite ve Kripto Para verilerini tek ekranda anlık fiyatlarıyla ücretsiz bir şekilde sunuyor. Müşteri olmak için herhangi bir hesap açılış ücreti ya da hesap işletim ücreti talep etmeyen Piapiri'de, “Hesap oluştur” adımından görüntülü görüşme ya da kuryeli model ile hesap açılışı tamamlanabiliyor.
SANAYİ HABER AJANSI
www.ekonomigundemi.com.tr