Gilead’ın Türkiye’de HIV farkındalığını artırmak için hekimler, dernekler, sivil toplum kuruluşları, gazeteciler ve ünlülerle birlikte hayata geçirdiği ‘Tek Ses Farkındalık Projesi’ Altın Pusula ödülüne layık görüldü.
TÜHİD (Türkiye Halkla İlişkiler Derneği) tarafından düzenlenen 21. Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri Yarışması’nda Dijital İletişim – Kurumsal Sorumluluk Kategorisi’nde Gilead ‘Tek Ses Farkındalık Projesi’yle Altın Pusula ödülünün sahibi oldu.
TÜHİD başkanı, iletişim camiası, iş dünyası, STK, kamu, akademik dünya, dijital iletişim sektörü ve medya camiasından seçkin jürilerin değerlendirmesiyle ödüle layık görülen Tek Ses Farkındalık Projesi; Türkiye’de HIV farkındalığını artırarak, toplumun doğru bilgilerle aydınlanması ve bireylerin korkularından arınıp daha güçlü ve cesur adımlar atmalarını desteklemek için Gilead Türkiye tarafından hayata geçirildi.
Gilead Pazara Erişim ve Kurumsal İlişkiler Direktörü Toros Şahin, toplumda HIV konusunda farkındalık yaratmak için var güçleriyle çalıştıklarını belirterek şu açıklamada bulundu:
“Toplumda HIV ile ilgili doğru bilinen yanlışların farkındayız ve bu algıyı ne kadar hızlı değiştirebilirsek o kadar fazla hayata dokunacağımızı düşünüyoruz. HIV’le mücadelemizde paydaşlarımızla iş birliğimizden büyük güç alıyoruz. ‘Tek Ses’ projesini de ‘Birlikte HIV’den Daha da Güçlüyüz’ diyerek HIV konusunda doğru bilgiyle aydınlanan, korkularından arınmış, yalnız ve çaresiz hissetmeyenlerin daha cesur ve güçlü adımlar atacağı gerçeğinden hareketle ülke çapında ses getirmek için hayata geçirdik. Sesimizin zaman içerisinde daha fazla artarak, pek çok kişiye ulaşması HIV’i herkes için her yerde sona erdirme çabalarımızda bize büyük motivasyon oldu. 21. Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nde Dijital İletişim- Kurumsal Sorumluluk Kategorisi’nde bu ödüle layık görülmek motivasyonumuzu daha da artırdı. Tek Ses olmamıza katkı sağlayan tüm paydaşlarımıza ve Gilead ekibine yürekten teşekkürler.”
www.ekonomigundemi.com.tr