Emiroğlu: Volvo, Avrupa’da ilk 6 ayda satış adedini en çok artıran marka oldu

Volvo Car Türkiye Genel Müdürü Alican Emiroğlu, Volvo’nun resmi rakamlar sonucu Avrupa’da ilk 6 ayda satış adedini en çok artıran marka olduğunu aktardı.

Emiroğlu: Volvo, Avrupa’da ilk 6 ayda satış adedini en çok artıran marka oldu
Yayınlama: 18.08.2024
4
A+
A-

Volvo Car Çek Cumhuriyeti Genel Müdürlüğü görevini 3,5 yıl sürdürdükten sonra, Türkiye’ye dönen Alican Emiroğlu, Volvo Car Türkiye Genel Müdürü olarak yeni pozisyonunda görevine başladı.

Volvo Car’ın 2024 yılının ilk 7 ayında geçen yıla oranla global satışlarda yüzde 13’lük artışla 445 bin 520 adet satış gerçekleştirdiğini belirten Emiroğlu, “Bunlar ise yüzde 30’luk yani 201 bin 547 adet şarj edilebilir otomotiv satışlarından elde edilirken, yüzde 62’si yani 104 bin 890 adet tamamen elektrikli satışlardan oluşuyor. Geriye kalan 96 bin 657 adet ise Plug-in Hybrid otomotivlerdir.” ifadelerini kullandı.

Emiroğlu, Volvo’nun resmi rakamlar sonucu Avrupa’da ilk 6 ayda satış adedini en çok artıran marka olduğunu söyledi.

Volvo Car Türkiye’nin 2023 yılında tüm zamanların rekorunu kırarak 11 bin 646 adetlik satışla önemli bir başarıya imza attığının altını çizen Emiroğlu; “Bu başarıyı 2024 yılında da sürdürmeyi hedefliyoruz. 2024 yılında ilk 7 ayda 7 bin 614 adet satış gerçekleştirerek, geçen yıla kıyasla sunulan segment payımızı yüzde 16,10’dan yüzde 19,8’e çıkardık. Toplam binek pazarında ise geçen yıl yüzde 1,2 pazar payını artırarak, 2024 ilk 7 ayda yüzde 1,42 ile rekor bir pazar payına ulaştık” dedi.


www.ekonomigundemi.com.tr

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.