Citroen, yenilenen ürün gamını Paris Otomobil Fuarı’nda gösterecek

Citroen, 2024 Paris Otomobil Fuarı’nda 2025 yılında tüketicilerle buluşturacağı ürün gamına ilişkin bir ön gösterim yapacak.

Citroen, yenilenen ürün gamını Paris Otomobil Fuarı’nda gösterecek
Yayınlama: 12.10.2024
5
A+
A-

B segmentinin oyun değiştirici modelleri yeni C3 ve C3 Aircross modelleri de 2024 Paris Otomobil Fuarı’nda yer alacak. 2024 yılında pazara sunulan ve segmentinin kurallarını yeniden yazan C3 ilk defa böylesine önemli bir fuarda görücüye çıkacak. Erişilebilir, benzinli veya elektrikli olmak üzere çok çeşitli ve konfor odaklı özellikleriyle yeni C3, çok yönlü ve tam donanımlı bir otomobil olarak dünyanın en prestijli otomobil fuarlarından birinde yer alacak.

Yeni C3 Aircross ise ilk defa kullanıcılarla buluşacak. Haziran ayında tanıtılan ve yakın zaman içinde global anlamda kademeli olarak bayilerdeki yerini almaya başlayacak olan yeni C3 Aircross, güçlü bir karakter sunmasının yanı sıra, farklı güç-aktarım seçenekleri arasındaki seçim özgürlüğü sunan yapısı, geniş iç hacmi ve 7 kişiye kadar olan oturma kapasitesiyle SUV deneyimini bir üst seviyeye taşıyacak.

Citroen, dünyanın en rekabetçi segmenti olan B segmentinde iki önemli yeni modelin gösterimini eş zamanlı yapacak olmasının yanı sıra aynı anda 2024’te Berlingo, SpaceTourer ve verimliliğiyle ön plana çıkan diğer ticari araçlarını tamamen yenilemiş olmasıyla da öne çıkıyor. C segmentte hatchback ve sedan temsilcilerini de tamamen yenileyecek olan marka, 2024 Paris Otomobil Fuarı’nda C segmentte bir değil, iki yeni model birden tanıtacak. Sedan ve fastback formlarını dahice bir tasarımla bir arada sunan Citroen, her iki modelini de daha yalın, marka kimliğini çok daha iyi yansıtan ve daha istikrarlı bir tasarım anlayışıyla standında sergileyecek. Yeni C4, her zamankinden çok daha dinamik ve dingin bir tasarım anlayışıyla gelirken, yeni C4 X ise fastback tarzıyla geniş bir yaşam alanı sunarak sınıfına hem teknolojik açıdan hem de iç mekan açısından önderlik edecek. C4 X özellikle Orta Doğu ve Türkiye pazarındaki satış başarısı ile güçlü bir başlangıç yapmasıyla dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor.

2024 yılında 4. yaşını kutlayan Ami, satışa sunulduğu 17 pazarda 65 binin üzerinde kullanıcıya ulaştı. Her zaman uygun fiyatlı, kolay ve konforlu bir elektrikli mobilite çözümü sunan Ami, benzersiz karakteriyle daha fazla hareket özgürlüğü sağlayarak birçok evin ve kullanıcının hayatını değiştirdi. Ami, Citroen tasarımcıları tarafından tasarlanan dünya tanıtımı statüsünde sürprizleri dışında sembolik modeller şeklinde de stantta sergilenecek ve geleceğin mobilitesine bugünden sıra dışı ve farklı bir bakış açısı getirecek.


www.ekonomigundemi.com.tr

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.