Chery, 2024 J.D Power Çin İlk Kalite Araştırması’nda zirveye yerleşti

Chery, üstün kaliteli otomobilleriyle küresel pazarlara açılırken rakipsiz başarılarına yeni bir tanesini daha ekledi.

Chery, 2024 J.D Power Çin İlk Kalite Araştırması’nda zirveye yerleşti
Yayınlama: 26.09.2024
1
A+
A-

Dünyanın en önemli tüketici araştırma kuruluşlarından olan J.D Power tarafından gerçekleştirilen 2024 Çin İlk Kalite Araştırması’nda (IQS) Chery, Çinli markalar arasında teknolojileri ve kalitesiyle ilk sırada yer alırken, C-SUV segmentinin en iddialı ve rekabetçi modeli olan TIGGO 7 PRO ise “Orta Boy Ekonomik SUV” segmentinde ilk sırada yer alarak tüketicilerin güvenini bir kez daha ortaya koydu. Olağanüstü başarılarıyla adından bir kez daha söz ettiren Chery, Çin otomotiv pazarındaki liderliğini pekiştirmekle kalmıyor, aynı zamanda üstün mühendislik becerilerini de gözler önüne sererek, küresel pazarlarda yer alan kullanıcılara son teknolojiye sahip, rakipsiz otomobiller sunuyor.

Çin’in en büyük otomotiv üreticilerinden Chery, dünyanın en önemli tüketici araştırma kuruluşlarından olan J.D Power tarafından gerçekleştirilen 2024 Çin İlk Kalite Araştırması’nda (IQS) 20 marka arasından en iyisi seçilerek en üst sırada yer aldı. Güncel sonuçları açıklanan araştırmaya göre Chery, çarpıcı performansının ardından bir kez daha Çinli markalar arasında kalitesiyle en üst sırada yer aldı.

Chery, 2024 J.D Power Çin Satış Memnuniyeti Endeksi (SSI) Araştırması’nın yanı sıra, Çin Otomotiv Performansı, Uygulama ve Düzen (APEAL) Araştırmasında da ilk sıralarda yer alarak 2024 Çin İlk Kalite Araştırması’nda üstün kalitesi ve kullanıcı güveniyle dikkat çekiyor. Şu anda 5. yılında olan araştırma, yeni araç sahiplerinin ilk 2 ile 6 ay arasında yaşadıkları sorunları inceleyerek ilk araç kalitesini değerlendiriyor. Araçların ilk kalite performansı genel olarak 100 araç başına belirtilen sorunlarla değerlendiriliyor. Chery, kitlesel markalar sıralamasında 2023 yılına kıyasla bir basamak yükselerek 6. sırada yer alıyor. Ayrıca 20 farklı Çinli marka arasından sıyrılarak yerli markalara kalite konusunda öncülük ediyor.

Chery, zorlu Ar-Ge süreçlerinin yanı sıra üretim, kalite kontrol ve müşteri hizmetleri alanındaki deneyimleriyle zorlu standartları ve gelişmiş üretim süreçlerini destekliyor. Bu kapsamda marka geleneksel yakıt ve elektrik enerjisinin entegrasyonuna ve sinerjisine odaklanarak farklı ihtiyaçlara göre uyarlanmış optimum çözümler sunuyor. Bu yaklaşım sayesinde Chery, hem içten yanmalı motorlu (ICE) hem de yeni enerji araçları (NEV) pazarında liderliğini korumaya devam ediyor ve kullanıcı güvenini fazlasıyla karşılayan üst düzey kaliteli otomobiller sunuyor.

Türkiye pazarındaki satışları ile kullanıcıların en çok tercih ettiği C-SUV modellerinden biri olan TIGGO 7 Pro da araştırma kapsamında “Orta Boy Ekonomik SUV Segmenti”nde birinci sırada yer alarak kullanıcıların güvenini kanıtlıyor ve mobiliteye farklı bir bakış açısı kazandırıyor. Chery, başarılı SUV modellere yaptığı yatırımların karşılığını alırken, doğru bir vizyon ve model stratejisi geliştirdiğini de ortaya koyarak küresel ve rekabetçi bir marka olma yolunda emin adımlarla ilerlemeye devam ediyor.

 


www.ekonomigundemi.com.tr

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.