Gençliği ve yenilikçiliği sahiplenen dijital iletişimin aktif markası DİMES, bir influencer’ın Instagram yayın kanalına konuk olan ilk marka oldu. DİMES, gençlerle iletişimi farklı bir boyuta taşıyan “DİMES Kapışması” ve “Tadına Düştük” kampanyalarının yüzleri arasında da yer alan, Türkiye’de en fazla üye sayısına sahip Instagram yayın kanalı “Bizim Toplanma Merkezi”nin sahibi Cemre Solmaz’a konuk oldu ve takipçilerden gelen soruları ona yöneltti.
DİMES, gençlerle iletişim farklı bir boyuta sahip “DİMES Kapışması” ve “Tadına Düştük” kampanyalarının yüzleri arasında gün içinde, Türkiye'de en fazla üye sayısına sahip Instagram yayın kanalı “Bizim Toplanma Merkezi”nin sahibi Cemre Solmaz'a konuk oldu ve takip edenlerden gelen bilgileri ona yöneltti.
İş birliğinin duyurusu için DİMES Club Instagram hesabından reels paylaşıldı, takipçilerden gelen yorumlarda Cemre Solmaz'a yönelecek sorular toplandı. Yayın saati de DİMES Club Instagram hesabından yapılan anketle, takipçiler tarafından belirlendi. 29 Eylül Cuma günü gerçekleşen yayına konuk olan DİMES Club, takipçilerinden gelen bilgileri yazılı olarak iletti, Cemre Solmaz da bunları yayın kanalına ait tüm özellikleri kullanarak yanıtladı. Mesajlar, ses kayıtları, fotoğraflar ve videolar ile ilgi canlı tutuldu.
Cemre Solmaz'a iletilmesi için 700 soru sorulurken, yayın saati için yapılan ankete 2 bin kişi katıldı.
45 dakika süren yayın, yayılma ve yüksek etkileşimle DİMES dijital iletişime katkı sağladı. Yayın sırasında mesajlar 17bin kişi tarafından görüntülendi ve bu mesajlara 31.2bin emoji kaldı. DİMES Club sosyal medya paylaşımları 540bin kişi erişebiliyor. Yayın sırasında DİMES Club'a onlarca özel mesaj geldi ve Cemre Solmaz hayranlarının görüntüleri eklendi.
SANAYİ HABER AJANSI
EKONOMİ GÜNDEMİ