4. Uluslararası Elmas Ödülleri şahane bir tören ile sahiplerini buldu. Gecede, Bernhard H. Mayer® markası OMNI koleksiyonu ile “Yılın En Sürdürülebilir Saat Markası” ödülüne layık görüldü.
4. Uluslararası Elmas Ödülleri şahane bir tören ile sahiplerini buldu. Gecede, Bernhard H. Mayer® markası OMNI koleksiyonu ile “Yılın En Sürdürülebilir Saat Markası” ödülüne layık görüldü.
Bu sene 4.sü gerçekleşen Uluslararası Elmas Ödülleri Töreni; siyaset, medya ve cemiyet dünyasından birçok ünlü ismi ağırladı. Wyndham Grand İstanbul Levent Otel’de Pınar Altuğ Atacan ve Bekir Aksoy’un sunumu ile gerçekleşen törende ödüller sahiplerini buldu.
Lüks ve sürdürülebilirliği bir araya getiren OMNI saat koleksiyonu, Milenyum ve Z Kuşağı'nın beğenisini kazanıyor.
Yüksek moda estetiği ile birinci sınıf geri dönüştürülmüş malzemeleri birleştiren bu koleksiyon, çevre dostu yaklaşımıyla öne çıkıyor.
153 yıllık köklü geçmişi ile öne çıkan İsviçre saat markası, Bernhard H. Mayer®, yeni çıkarttığı OMNI koleksiyonu ile ‘Yılın En Sürdürülebilir Saat Markası’ ödülünün sahibi oldu. Ödülü QNET Türkiye Pazarlama ve İletişim Müdürü Irmak Sütçü teslim aldı. Ödüllerin her biri alanında uzman jüri üyeleri tarafından belirlendi.
Tamamen geri dönüşümden elde edilen, ‘her şey’ anlamına gelen ‘OMNI’ saat koleksiyonu, usta el işçiliğiyle hazırlanan ve benzersiz tasarımlara sahip.
‘Sürdürülebilirlik şirketimizin en önemli değeri’
Sürdürülebilirliğin şirket kültürünün en önemli parçası olduğuna değinen QNET Türkiye Pazarlama ve İletişim Müdürü Irmak Sütçü konuyla ilgili şunları söyledi:
“Bu sene 4.sü gerçekleşen Uluslararası Elmas Ödülleri’nde şirket adına böyle anlamlı bir ödülü almak bizim için oldukça heyecan verici. Her zaman gelecek nesillere daha iyi bir dünya bırakma vizyonu ile hareket ediyor ve bu doğrultuda yeni projeler üretiyoruz. Son zamanlarda tüm dünyayı etkisi altına alan “sürdürülebilirlik” kavramı uzun bir süredir bizim şirketimizin de en önemli parçası diyebiliriz. Bu motivasyonla çalışmaya RYTHM felsefemize de uygun daha da iyisini yapmak için gayret göstermeye devam edeceğiz.”
Çevreye duyarlı ve tarz sahibi bir yaşam tarzı için Bernhard H. Mayer ürünlerini takipte kalın.
QNET Hakkında:
QNET, doğrudan satış sistemini kendi birikimleri ve e-ticaret ile birleştirerek yeni bir değer ortaya koydu. Asya’nın önde gelen doğrudan satış şirketlerinden biri olan QNET’in 25 yılı aşkın geçmişinde, e-ticaretin gücüyle çığır açan iş modeli dünya çapında 100’ü aşkın ülkede milyonlarca girişimcinin güçlenmesine sebep oldu. QNET, 2014 yılından beri Manchester City Spor Kulübü’nün, 2018 yılında aynı kulübün kadın futbol takımının resmi doğrudan satış sponsoru oldu. QNET, aynı zamanda Afrika Futbol Federasyonu (CAF) sponsorudur. 2019 yılında ise Fenerbahçe HDI Sigorta Erkek Voleybol Takımının forma kol sponsorluğunu üstlendi.
2010 yılında Türkiye’ye adım atan QNET, ülkemizin dört bir yanına ulaşan güçlü bir network yapısına sahiptir. 'Dünyaya Değer Katmak İçin Kendini Geliştir' (RYTHM) felsefesi ile hareket eden ve güçlü sivil toplum kuruluşlarıyla sosyal sorumluluk projesi gerçekleştiren QNET, 2017 yılında Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Gençlik ve Spor Kulübü İstanbul Şubesi Erkek Voleybol Takımı, 2018 yılındaysa aynı kurumun Kız Futbol Takımı sponsorudur.
QNET, ürünlerini tasarlarken doğaya ve insana saygı prensibinden asla vazgeçmedi. Ürün kategorilerinin içinde erkekler için geliştirilen Naturtres Şampuan, Saç kremi, Duş jeli serisi, yağlar ve serum ile Physio Radiance cilt bakım ürünleri, lüks Bernhard H. Mayer® saat ve takıları, HomePure Nova su arıtma cihazı, hava arıtma cihazı HomePure Zayn, su iyonizeri HomePure Viva ve Q-breaks konaklama ürünleri yer almaktadır. QNET Türkiye Doğrudan Satış Derneği’nin ‘silver’ üyesidir.
Daha fazla bilgi için lütfen QNET’in adresindeki web sitesini ziyaret edin.
SANAYİ HABER AJANSI
www.ekonomigundemi.com.tr