Saint-Gobain markalarından Atlas Zımpara, reklamcılık ve pazarlama dünyasının en yaratıcı fikir ve tasarımlarının yarıştığı Kristal Elma Ödülleri’nde, Basın Yayın Bölge kategorisinde Bronz Elma ödülünün sahibi oldu.
Bakım ve onarım, metal üretimi, ahşap ürünleri, otomotiv satış sonrası pazarı ve inşaat sektörü gibi geniş bir kullanım alanına sahip ürün yelpazesi ile sektörde fark yaratan Atlas Zımpara, Reklamcılar Derneği tarafından bu yıl 36.’sı düzenlenen Kristal Elma Ödülleri’nde büyük bir başarıya imza attı. Reklamcılık ve pazarlama dünyasının en yaratıcı fikir ve tasarımlarının yarıştığı bu prestijli organizasyonda, Basın Yayın Bölge kategorisinde Bronz Elma ödülünün sahibi oldu.
Saint-Gobain Aşındırıcılar markalarından olan Atlas Zımpara, “Pürüz çıkaracak kadar pürüzsüz” sloganıyla, zımpara ürünlerinin üstün performansını esprili bir dille anlattığı ilanıyla dikkat çekti. İlginç ve yaratıcı bir görsel unsur olarak kullanılan örümcek figürü, zımparanın her türlü pürüzü zahmetsizce ortadan kaldırma gücünü eğlenceli bir şekilde vurguladı.
Kristal Elma’da kazandığı bu ödülle, Atlas Zımpara bir kez daha sektördeki liderliğini, yenilikçi çözümlerini ve etkili iletişim stratejisini kanıtlamış oldu.
Saint-Gobain hakkında
Sürdürülebilir ve hafif inşaat çözümlerinde dünya lideri olan Saint-Gobain, inşaat ve endüstriyel pazarlara yönelik malzemeler ve hizmetler tasarlamakta, üretmekte ve dağıtmaktadır. Kamu ve özel binaların yenilenmesi, hafif inşaatların, inşaatların ve endüstrinin karbondan arındırılması için kesintisiz bir inovasyon süreciyle geliştirilmiş bütünleşik çözümler sunarak sürdürülebilirlik ve performans sağlar. Grubun tüm faaliyetleri ve taahhütleri var olma amacına “MAKING THE WORLD A BETTER HOME” hizmet etmektedir.
2022 yılında 51,2 milyar EUR değerinde satış
75 ülkede 168.000 çalışan
2050 yılına kadar Net Sıfır Karbon hedefine ulaşmaya kararlı
Saint-Gobain hakkında daha fazla bilgi için
http://www.saint-gobain.com.tr adresini ziyaret edin
www.ekonomigundemi.com.tr