Atasay Bilgi Sistemleri Direktörü Özkan Yurttaşer, Xpoda sayesinde iş akışlarını hızlandırdıklarını ve yazılı evraklarını dijital sisteme entegre ettiklerini söyledi.
No Code & Low Code Platformu Xpoda, çözüm odaklı yaklaşımları ile müşterilerine kolaylıklar sunuyor. Atasay, Xpoda ile tanıştıktan sonra dijitalleşme sürecini hızlandırdı ve zamanı en verimli şekilde kullanmaya başladı.
Atasay Bilgi Sistemleri Direktörü Özkan Yurttaşer, yazılım sektöründe analiz yapmanın çok önemli olduğunu vurguladı.
Kurumsal bir şirkette işlerin nasıl yapılacağı ve organizasyon şemasının doğru olup olmadığı tam olarak belirtilmeden işlere başlanmaması gerektiğini belirten Yurttaşer, “Doğru analiz yapıldığında ve uygun yazılım seçildiğinde işler kısa sürede hayata geçirilebilir. Şu anda “no-code” yani kod yazmadan uygulama geliştirme araçları bu işte büyük avantaj sağlıyor.” dedi.
Yurttaşer, Xpoda ile iş birliği yapmalarının nedenlerine ilişkin şunları söyledi:
“Xpoda'nın, uluslararası dilleri destekleyerek bize hizmet verebilmesi ve kullanımının çok basit olması Xpoda’yı seçmemizdeki ana etkenlerdir. Xpoda sayesinde iş akışlarını hızlandırdık ve yazılı evrakları dijital sisteme entegre ettik. Intranet yazılımımızı da Xpoda ile geliştirirek tüm departmanların Xpoda'dan faydalanaması için çalışmalara başladık. . Xpoda'nın bize sunduğu hızlı erişim, basit kullanım ve dijital platformda denetim imkanından dolayı bu yazılımı bırakmayı düşünmüyoruz.”
Atasay, Xpoda ile iş süreçlerini daha iyi yöneterek verimliliği doğrudan artırdı. Bünyesinde bulundurduğu personel talep, izin, avans, masraf ve gider taleplerinin alınmasına, ödeme ile ilgili onay süreçlerinin takibine kadar birçok süreci klasik yöntem ile manuel olarak yapan Atasay, Xpoda ile dijitalizasyon sürecini hızlandırmış oldu. Xpoda iş birliğinden sonra dijital ortamın verimliliğini bünyesinde barındıran Atasay, artık tüm bu süreçleri dijital ortamda yönetebiliyor.
Taleplerin toplanması, onay süreçlerinin takibi ve raporlanması gibi aşamaların yol açtığı zaman kaybı Xpoda No Code Platformu’nun kullanılmasıyla son buldu. İzin, personel talep, avans, masraf ve ödeme talepleri gibi süreçler dijital ortama aktarıldı ve çalışanlar artık taleplerini bilgisayar, telefon veya tabletlerinden kolaylıkla iletebilmeye başladı.
Bu taleplere özel dinamik iş akışları oluşturuldu. Tüm onay süreçlerinin izlenmesi ve yönetimi Xpoda ile basitleştirildi. Hem yönetici hem de personel için yetki seviyelerine göre özelleştirilmiş raporlama ekranları tasarlandı. Bu sayede herkes, rolüne uygun olarak verileri analiz etme olanağına sahip oldu.
SANAYİ HABER AJANSI
www.ekonomigundemi.com.tr