İklimlendirme sektörünün öncü markası Alarko Carrier, yaz sıcaklarında konforun sembolü olan klimanın mucidi Willis Carrier’ı, dikkat çeken bir kampanya ile anıyor. “Serinleten Emoji İstiyoruz” kampanyası ile ‘klima emojisi’ talep eden Alarko Carrier, emojilerin yönetimini ve kontrolünü üstlenen uluslararası Unicode Konsorsiyumu’na sesini duyurmayı hedefliyor.
İklimlendirme sektöründe yenilikçi ürün ve hizmetleriyle öncü olan Alarko Carrier, klimanın icadını her yıl 17 Temmuz’da, buluşun mucidi olan Willis Carrier’ı anarak kutluyor. Bu yılki kutlamalar kapsamında farklı bir çalışmaya imza atan Alarko Carrier, 17 Temmuz’un aynı zamanda Dünya Emoji Günü olması vesilesiyle, #SerinletenEmojiİstiyoruz etiketini kullanarak kapsamlı bir sosyal medya kampanyası başlattı. Sıcak yaz günlerinde mesajların ana gündeminin serinleme ihtiyacı olduğuna vurgu yapan marka, klima emojisi olmamasına dikkat çektiği kampanyada vatandaşlardan Unicode Konsorsiyumu’ndan yapacakları klima emojisi taleplerine destek bekliyor.
Kısa sürede sosyal medyada ciddi bir karşılık gören kampanyanın detaylı bilgileri, markanın sosyal medya hesaplarından alınabiliyor.
“Klimanın mucidi bir marka olarak, klima emojisinin üretilmesinde rol oynuyoruz”
Klimanın, bir iklimlendirme cihazı olmanın ötesine geçerek yeni nesil teknolojilerle harmanlanarak hayatımızın vazgeçilmez ürünlerinden biri konumuna geldiğini vurgulayan Alarko Carrier Pazarlama Direktörü Volkan Arslan, “Sosyal medyanın ana gündeminin iklim olduğu günlerden geçiyoruz. Birbirinden yaratıcı içeriklerle eğleniyor ve ortak duyguda buluşuyoruz. Ancak görüyoruz ki bu kadar çok mesajın temel bir ürünü, emoji setinin içinde yer almıyor. Oxford sözlükleri tarafından 2015 yılında yılın sözcüklerinden seçilen emojiler, hala çok aktif bir şekilde dijital iletişim dilinin önemli bir parçası. Biz de klimanın mucidi bir marka olarak, emojisinin de üretilmesinde rol oynamak istedik. Klimanın hayatımıza katkısına inanan sosyal medya kullanıcılarını Unicode’dan yapacağımız klima emojisi talebimize destek olmaya davet ediyoruz.” dedi.
Kampanyaya destek olmak isteyenler, markanın #SerinletenEmojiİstiyoruz etiketiyle paylaşım yapabilirler.
Modern klima sisteminin doğuşu
1902 yılında modern klima sistemini tasarlayan Willis Carrier, 1913 yılında büyük alanları soğutmak için de klima sistemi geliştirdi. 1915 yılında Carrier Mühendislik şirketini kuran Willis Carrier, ev tipi klimaları ise 1926 yılında hayata geçirdi. Klimanın doğuşu, Willis Carrier’ın iklimlendirme tasarımını yaptığı gün olan 17 Temmuz olarak tarihe geçti.
Alarko Carrier Hakkında
Gebze ve Dudullu’da toplam 96 bin metrekare alan üzerine kurulu üretim tesislerinde ısıtma, soğutma ve su basınçlandırma sistemlerinin üretimini sağlayan Alarko Carrier iklimlendirme sektörünün önemli üreticiler arasında yer alıyor. Ayrıca Alarko Carrier, dünyanın önde gelen üreticilerinin distribütörlüğünü yaparak bu ürünleri tüketicilerine sunuyor. Üretici kimliğinin yanı sıra Toshiba markasıyla bireysel klimaların, ısı pompalarının ve aynı zamanda Carrier ve Wolf marka ürünlerinin ithalatını ve satışını gerçekleştiriyor. Değişen tüketici ihtiyaçları ve beklentileri doğrultusunda üstün teknolojili ürünler geliştiren Alarko Carrier, 5 kıtada 65 ülkeye ihracat yaparak global ölçekli projeleri ile Türkiye’ye değer katmaya devam ediyor. Müşteri odaklı hizmetini yurt içinde de sürdürerek ülke genelinde 262 bayi, 290 servis ve satış sonrası servis ağıyla tüketicisine ulaşıyor.
Alarko Holding çatısı altında bulunan Alarko Carrier, lider ve bağımsız uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in yayımladığı “Türkiye’nin En Değerli 100 Markası” listesinde Isıtma-Soğutma-Havalandırma kategorisinde 4 yıl üst üste yer alan tek markadır.
İlk yerli kombi üreticilerinden olan Alarko Carrier, sektöründe SA 8000 ve Enerji Yönetim Standardı Belgesi (ISO 50001) alan İlk Türk Şirketidir.
SANAYİ HABER AJANSI
www.ekonomigundemi.com.tr