DİMES’in talep patlaması yaşadığı yeni nesil ürünü DİMES COOL Lime Özü için Reklamania Creative iş birliğinde hazırladığı “Göründüğünden Daha Fazlası” kampanyası, 5 ödüle imza attığı Smarties Ödüllerinde büyük başarı elde etti
Gençliği ve yenilikçiliği sahiplenen DİMES, farklı disiplinleri bir arada kullanan iletişim çalışmalarıyla, reklam ve pazarlama dünyasının ödül programlarında başarısını sürdürüyor.
DİMES’in, yeni nesil akıma dönüşerek gençlerin hayatlarında göründüğünden daha fazlası olmayı başaran ürünü DİMES COOL Lime Özü için, Reklamania Creative iş birliğinde hazırladığı “Göründüğünden Daha Fazlası” kampanyası, mobil pazarlamanın en prestijli uluslararası ödül programı kabul edilen Smarties 2023’te Türkiye ve EMEA bölgelerinde 4 kategoride toplam 5 ödülün sahibi oldu.
Gençlerin kendi hayatlarında manifestledikleri bir ürün olma özelliği taşıyan DİMES COOL Lime Özü’nün sunduğu deneyimleri, rasyonel ve duygusal vaadini özetleyen Göründüğünden Daha Fazlası sloganı çevresinde oluşturulan ve gençlere gerçek dünyalarının içinden seslenen kampanya, Smarties 2023 Ödülleri’nin Türkiye ayağında 3 ödüle ismini yazdırdı.
Kampanya, “Product Service Launch” kategorisinde Altın ödüle uzanırken, “Social Media Marketing” kategorisinde Gümüş, “Short or Long Form Video” kategorisinde ise Bronz ödülün sahibi oldu.
Rekabetin uluslararası boyut kazandığı Smarties 2023 EMEA Bölgesel Ödülleri’nde ise DİMES, “Cross Digital Media Marketing” ve “Social Media Marketing” kategorilerinde Bronz Ödüle uzandı.
SANAYİ HABER AJANSI
www.ekonomigundemi.com.tr