Hepsiburada, yılın ilk yarısında kişisel bakım ve kozmetikte öne çıkan ürünleri açıkladı

2024 yılının ilk altı ayında Hepsiburada’da kişisel bakım ve kozmetik kategorisinde en çok satılan ürünler belli oldu. Hepsiburada kullanıcıları en çok renkli kozmetik ürünlerini satın aldı.

Hepsiburada, yılın ilk yarısında kişisel bakım ve kozmetikte öne çıkan ürünleri açıkladı
Yayınlama: 05.07.2024
3
A+
A-

2024 yılının ilk altı ayında Hepsiburada’da kişisel bakım ve kozmetik kategorisinde en çok satılan ürünler belli oldu. Hepsiburada kullanıcıları en çok renkli kozmetik ürünlerini satın aldı. 

Hepsiburada, yılın ilk yarısında kişisel bakım ve kozmetikte öne çıkan ürünleri açıkladı

Kozmetik kategorisinde büyük artış

Kozmetik kategorisinde, en yüksek artış renkli kozmetik ürünlerinde gerçekleşti. Dudak parlatıcıları ve aydınlatıcılar geçen yılın aynı dönemine göre yaklaşık 5 kat artarak en çok satılan ürünlerden oldu. New Well ve Note en çok satılan aydınlatıcı markalarından olurken dudak parlatıcılarında da Kiko Milano ön plana çıktı. Bu ürünleri allıklar, makyaj bazları, göz farları ve bronzlaştırıcılar takip etti.  Dudak ürünlerinde Note ve Kiko Milano, maskaralarda ise Kiko Milano ve L'Oreal Paris markaları dikkat çekti.

Hepsiburada, yılın ilk yarısında kişisel bakım ve kozmetikte öne çıkan ürünleri açıkladı

Cilt bakım ürünlerinin satışı da 2 kat artarken en çok tercih edilen marka Cream Co. oldu.  Kullanıcılar son 6 ayda parfümlere de yoğun ilgi göstererek, satışları geçen senenin aynı dönemine göre 2 kat arttırdı. Versace en çok satın alınan parfüm markası oldu. Deodorant ve vücut spreylerinde ise Yves Rocher ve Victoria's Secret markaları öne çıktı.

Hepsiburada, yılın ilk yarısında kişisel bakım ve kozmetikte öne çıkan ürünleri açıkladı

Güneş koruma ve kişisel bakım ürünlerinde artış

Yaz mevsiminin gelmesiyle birlikte güneş ürünlerinde de artış yaşandı. Güneş koruma ürünleri ve güneş sonrası ürünleri yaklaşık 2 kat büyüme kaydetti. Eda Taşpınar markasının güneş ürünleri ve L'Oréal Paris’in güneş koruma ürünleri en çok tercih edilenlerden oldu.

Hepsiburada, yılın ilk yarısında kişisel bakım ve kozmetikte öne çıkan ürünleri açıkladı

Yüz bakımda ise Osveld markasının masaj aleti en çok satılan marka olarak öne çıkarken, kullanıcılar şarjlı diş fırçalarında Philips markasını tercih etti. Saç bakımında Elidor markası, duş ürünlerinde ise Dove kullanıcıların en çok tercih ettiği marka oldu.

Hepsiburada, yılın ilk yarısında kişisel bakım ve kozmetikte öne çıkan ürünleri açıkladı

Hepsiburada’da 2. yıla özel Büyük Premium İndirimleri

Hepsiburada Premium üyelik programının 2. yılına özel 16-22 Temmuz tarihleri arasında düzenlenecek olan Büyük Premium İndirimleri kapsamında dünyaca ünlü ve yerli markaların ürünlerine ait birçok kampanya kullanıcılara sunulacak. Kategoriye özel indirimlere ek olarak her güne farklı tutarlarda kupon fırsatları da kullanıcıları bekliyor.

Hepsiburada, yılın ilk yarısında kişisel bakım ve kozmetikte öne çıkan ürünleri açıkladı


SANAYİ HABER AJANSI

www.ekonomigundemi.com.tr

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.