L’Oréal Grup, dünyanın en büyük çevresel raporlama platformu olan Carbon Disclosure Project (CDP) tarafından bu yıl 8. kez üst üste üç çevre temasının tamamından A notu alan tek şirket ve bu yıl değerlendirilen 21 bin şirket arasında tüm temalarda A notu alan 10 şirketten biri oldu.
“Dünyayı harekete geçiren güzelliği yaratmak” varoluş amacıyla faaliyetlerini sürdüren L’Oréal Grup, dünya çapında sürdürülebilirlik devrimine liderlik ediyor. Dünyanın en büyük çevresel raporlama platformu olan Carbon Disclosure Project (CDP) tarafından bu yıl 8. kez üst üste “iklim değişikliğiyle mücadele”, “ormanları koruma” ve “su güvenliğini sağlama” temalarının tamamından A notu alan L’Oréal Grup, bu yıl CDP tarafından global çapta 21 bin şirket değerlendirilirken, tüm temalarda A notu alan 10 şirketten biri olma başarısını yakaladı.
Sürdürülebilirlik konusunda 2030 yılına yönelik önemli hedefler belirleyen L’Oréal Grup, bu hedefleri “Gelecek İçin L’Oréal” sürdürülebilirlik programı altında bir araya getirmişti. L’Oréal Grup, bu program kapsamında hedeflerini kapsayıcılığı ön planda tutarak “Kendimizi dönüştürerek gezegenimizin sınırlarına saygı duymak”, “İş ekosistemimizi güçlendirmek” ve “Dünyanın acil çözüm bulması gereken sorunlarına destek olmak” olmak üzere 3 ana başlıkta toplamıştı.
“Ortak çabaya katkıda bulunmakta kararlıyız”
CDP’nin değerlendirmesi ile ilgili açıklama yapan L'Oréal Grup CEO'su Nicolas Hieronimus, “L'Oréal için, art arda sekizinci yılda üç kategoride de 'A' notunu korumak hem büyük bir onur hem de büyük bir gurur kaynağı. Bu başarı, güzellikte dünya lideri olarak başlattığımız dönüşüm çalışmalarının bir sonucu. Bu başarıyı aynı zamanda işimizi iklim biliminin en güncel trendlerinin gerektirdiği şekilde derinlemesine dönüştürme kararımızın teşviği olarak görüyoruz. 2030 yılına yönelik iddialı hedeflerimiz bulunuyor. Tüm L'Oréal ekiplerinin özverisi ve tüm ekosistemimizle kurduğumuz yakın iş birliğimiz sayesinde şimdiden önemli kilometre taşlarına ulaştık. Önümüzdeki sosyal ve çevresel zorlukların büyüklüğü göz önüne alındığında, uygulanabilir tek yanıt kolektif bir çalışmadır ve biz de bu ortak çabaya aktif olarak katkıda bulunmakta kararlıyız” dedi.
“L’Oréal Türkiye Avrupa’nın 1 numarası oldu”
Gerçekleştirilen değerlendirme sonucunda 3A notu almalarının, “Gelecek için L’Oréal” programlarının başarısını vurguladığını anlatan L'Oréal Türkiye Ülke Genel Müdürü Sinem Sandıkçı Gökçen de, “Sürdürülebilirlik alanında L’Oréal Türkiye, 2023’te grubun her ülkeye özel belirlediği hedeflere göre tüm ülkeler arasında en yüksek gerçekleşme oranına ulaşarak, grubun hedeflerine en çok katkı sağlayan ülke oldu. L’Oréal olarak varoluş amacımız “Dünyayı Harekete Geçiren Güzelliği Yaratmak” ve bunu üç ana devrime liderlik ederek hayata geçiriyoruz: Dijital Devrim, Yeşil Devrim/Sürdürülebilirlik Devrimi ve Anlamlı Markalar Devrimi. Bunlar arasında Sürdürülebilirlik Devrimi grubumuzun en fazla önem verdiği konulardan. Amacımız güzelliği sorumlu, kapsayıcı ve sürdürülebilir bir hale getirmek. CDP değerlendirmesindeki başarılarımız da bu kararlılığımızı ortaya koyuyor. Dünyamıza ve yarınlarımıza karşı bir sorumluluğumuz var. Bu sorumluluğumuz ile hayata geçirdiğimiz projelerle sürdürülebilirlik konusunda öncü olmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
L'Oréal Grup Hakkında
Dünyanın önde gelen güzellik şirketi L’Oréal Grup, 100 yılı aşkın süredir kendisini tek bir amaca adamıştır: dünya çapındaki tüketicilerinin güzellikle ilgili ihtiyaçlarını yerine getirmek. Varoluş amacı olan dünyayı harekete geçiren güzelliği yaratmak; L’Oréal Grup’un güzelliğe yaklaşımını kapsayıcı, etik, cömert, sosyal ve çevresel sürdürülebilirliğe bağlı olarak tanımlar. L’Oréal Grup, 36 uluslararası markadan oluşan geniş portföyü ve ‘Gelecek için L’Oréal’ programındaki iddialı sürdürülebilirlik taahhütleriyle herkese kalite, etkinlik, güvenlik, samimiyet ve sorumluluk açısından en iyisini sunmak için çalışır. 4.000’den fazla bilim insanı ve 5.500 teknoloji uzmanından oluşan özel bir araştırma ve inovasyon ekibiyle hareket eden L’Oréal Grup, Tekno-Güzellik güç merkezi olmaya odaklanırken, güzelliğin geleceğini yaratmaktadır.
www.ekonomigundemi.com.tr