UA-165355319-1
Bugun...


İbrahim VELİ

facebook-paylas
2021’İ ŞEKİLLENDİRECEK İÇ GÖRÜLER?
Tarih: 06-04-2021 11:48:00 Güncelleme: 06-04-2021 11:48:00


Bireylerin ve firmaların değişen koşullar nedeniyle bilgiye erişim ve yeni normale uyum sağlama çabalarına destek olanlar kazanıyor. Bu desteğin hangi iç görülere dayandığını araştıran Marketing Türkiye, bu açıdan önemli güncellemelere ışık tuttu. Müşteriyi doğru anlama ve onlara bulundukları yerde çözüm üretmeyi merkeze alan iç görüler, değişimleri ön görme ve değişimlere uyum sağlama becerisine odaklanmayı planlıyor.

Pazarlama stratejilerini şekillendiren ve çalışmaları biçimlendiren iç görüler öncelikle çalışan ve firmaların yetkinliklerini artırmayı hedefliyor. Dijital yetenekler kazanıp büyümesine olanak sağlamayı hedefleyerek, iletişim çalışmalarında mesaj ve aksiyonların hızla belirlenip üretilmesini amaçlıyor. İletişim kültürünün büyük bir hızla uyum sağlamasına odaklanarak gelişmekte olan yeni pazarlarda etkili olmayı hedefliyor.

2021’i şekillendirecek iç görüleri; çalışan, kurum, teknoloji ve analiz başlıkları ile özetlemek mümkün. Bu açıdan çalışana yönelik iç görüler; çalışanlarımızın verimliğini artırma, beraberlik olgusu ve desteği güçlendirme, samimi bir diyalog kurma ve anlamlı bir amaç için çalışma şeklinde sıralanmıştır.

Kurumun gelişmesine yönelik iç görüler ise; yeni ihtiyaçlarını karşılamasına katkı sağlayacak ürün geliştirme, ürün ve hizmetleri sağlıklı ve güvenli şekilde insanlara ulaştırma, kişiselleştirilmiş bir deneyim sunma, ürün ve hizmetleri pandemi sürecine uyumlu hale getirme, beklenti ve ihtiyaçları hızlıca öğrenip gelişme sağlama, tüketiciyle bağ kuran ve sorumluluk üstlenen bir marka olmayı başarma olarak belirlenmiştir.

Teknolojiye yönelik iç görülerde ise; şirkete ve işe değer katmak, bunun içinde doğru stratejiyi belirleme, teknolojik iş birliği ile veri güvenliği sağlama, yeni ödeme teknolojileriyle alışverişte dijital tahsilat köprüleri kurma, sürdürülebilirlik hedefler doğrultusunda doğa, insan ve gelecek nesiller için pozitif değer oluşturma şeklinde belirlenmiştir.

Analiz başlığında da; veriyi en etkin şekilde kullanma, analitik iş çözümlerini daha hızlı hayata geçirme, analitiği karar alma süreçlerin merkezi haline getirme, müşteri davranışlarını analiz ederek onlara, kişiselleştirilmiş teklifler sunma ve geleneksel yöntemler yerine çevik metotlarla aksiyonlar alma ilk sıralarda yer almıştır. Tüm bu iç görülerin 2021’i şekillendirmesi içinse, “markayı, kampanyaları, sunulan değeri müşterilerin ihtiyaçları doğrultusunda güncellemek” kaçınılmaz!





FACEBOOK YORUM
Yorum

YAZARIN DİĞER YAZILARI

ÇOK OKUNAN HABERLER
SON YORUMLANANLAR
HABER ARA
YAZARLAR
HABER ARŞİVİ
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
sanalbasin.com üyesidir
YUKARI